3 iPhone's - 1 PC discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hell0 iPh0ners, Heb 3 iPhone's en 1 PC ... Ik Vader Zus nu heeft iedereen z'n eigen muziek, contacten en foto's ... Hoe kunnen we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3 iPhone's - 1 PC
Hell0 iPh0ners,
Heb 3 iPhone's en 1 PC ... Ik Vader Zus nu heeft iedereen z'n eigen muziek, contacten en foto's ... Hoe kunnen we dit makkelijk niet door elkaar laten gaan? Zodat iedereen z'n eigen iTunes heeft eigenlijk (SwapTunes werkte niet voor me) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
met verschillende profielen werken op windows dan gaat het wel. dan logt iedereen in onder zijn eigen naam op de pc.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Er is maar 1 gebruiker/(administrator) op m'n windows ..
Meerdere maken zit ik niet zitten ... als je vraagt WAAROM ... Heb meer als 750GB hierop staan met info van heel te gezin .. dus zie het niet echt zitten.. geen andere manier voor dit ? Kan toch niet ? Ik ben toch niet de enige met dit probleem |
|
||||
|
||||
volgens mij werkt itunes niet met meerdere profielen, dus moet je dat door windows laten doen denk ik.
maar goed ik heb ook maar 1 iphone hier dus kan het ook niet testen voor je |
|
|||
|
|||
Maja, ik ga zowiezo geen windows profielen aanmaken ...
Maar hier moet zowiezo een oplossing voor zijn .. ik ben heus niet de enigste met deze probleem, btw. bedankt voor je snelle reacties |
|
||||
|
||||
Itunes werkt wel met meerdere profielen dus dat kan je gerust doen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja da's jammer dan
|
|
|||
|
|||
Hmmm,
Hiervoor moet een oplossing zijn .. Nu staan mijn Contacten op outlook xD Ik weet zeker als ik morgen van school kom, Dat m'n zus me staat op te wachten met'n stok op om m'n kop te breken omdat mijn contacten in die van haar gaan |
|
||||
|
||||
Je hebt microsoft outlook ?
Dan veranderd de boel Die kun je verschillende profielen geven en tijdens opstarten laten kiezen welk profiel je wilt gebruiken. outlook express kan dit niet trouwens |
|
||||
|
||||
Hahahaha die zus met stok Ik zie het voor me
|
|
|||
|
|||
Wat is het verschil tussen Outlook express en microsoft outlooK ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Standaard staat ie er precies niet op de mijne ...
raar Maar ik heb hier een CD liggen van office, waar ie zeker opstaat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|