problemen tijdens Ziphone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Het betreft een 1.1.2 OTB Iphone. Nadat de eerste poging via Ziphone strandde tot "Please Wait 2"30", daarna doet hij niks meer, via Itunes upgedate ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
problemen tijdens Ziphone
Het betreft een 1.1.2 OTB Iphone. Nadat de eerste poging via Ziphone strandde tot "Please Wait 2"30", daarna doet hij niks meer, via Itunes upgedate naar 1.1.3 via Herstellen doet hij het nog steeds niet. Hij blijft voortdurend hangen in "Please Wait 2"30". AT&T simkaart zit erin.
Iemand hier ervaring mee en een oplossing????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wellicht je eigen SIM-kaart erin steken? Eventueel zou het ook kunnen liggen aan dat je eerst je bootloader moet downgraden naar 3.9. Dat kan ook in ZiPhone onder 'advanced'.
|
|
|||
|
|||
Hij moet het toch gewoon doen met bootloader 4.6? En waarom mijn eigen sim erin steken?
|
|
||||
|
||||
Je eigen SIM-kaart erin steken is sowieso aan te bevelen, met welke unlockmethode dan ook. Ik heb verder geen idee waarom, maar ZiPhone schijnt vooral goed te werken vanwege dat ie de bootloader kan downgraden naar 3.9 waardoor 1.1.3 volledig en zonder bugs werkt. Maar het is maar een suggestie, probeer het gewoon eens.
|
|
||||
|
||||
Yingie, pas op met zulke adviezen.
DOWNGRADE ALLEEN DE BOOTLOADER ALS JE PRECIES WEET WAAR JE MEE BEZIG BENT!!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
misschien omdat het nog helemaal niet zeker is dat je terug kunt ?
bovendien kun je dan de iphone nooit meer helemaal virginizen, immers toen apple hem uitleverde stond er 4.6 op en nu dus 3.9 daaaag garantie
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Kijk anders maar even op de aparte thread over de voor- danwel nadelen van downgraden naar 3.9 of blijven op 4.6. Verder wordt het je door ZiPhone erg makkelijk gemaakt om te downgraden zoals dat hele programma is bedoeld voor al die mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Ergo, er kan weinig misgaan. Of je die garantie gaat missen... tja, dat is aan ieder om te beslissen. Ik persoonlijk bel liever dan dat ik een dure iPod Touch heb met garantie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: problemen tijdens updaten 3G | KoningL | iTunes | 3 | 07-07-10 23:58 |
Telefoon losgekoppeld tijdens ZiPhone | hanzana | Unlock [archief] | 5 | 08-05-08 23:40 |
Problemen met Ziphone | danielwertheimer | Unlock [archief] | 3 | 02-04-08 00:41 |
EDGE problemen na 1.1.4 unlock ZiPhone | bagu | Unlock | 8 | 21-03-08 23:03 |
Problemen met 1.1.3 OTB + Ziphone/Independence | fruitella | Unlock [archief] | 6 | 17-02-08 09:51 |
|
|