iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   ZiPhone 2.5 is uit: makkelijke GUI-unlock voor firmware 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/8441-ziphone-2-5-makkelijke-gui-unlock-voor-firmware-1-1-4-a.html)

Koes 02-03-08 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roflpantoffels (Bericht 74908)
Zet SSH sessie op met je iphone en doe het volgende :

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Mail

Voor je iphone bookmark probleem wat ook kan optreden, geef je dit commando :

chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/Safari

Kan iemand mij vertellen wat ik nu precies moet doen, ik kan aardig overweg met Cyberduck maar begrijp niet helemaal wat ik nu met "chown -R" moet doen???

kourosh 02-03-08 18:26

het is mij inmiddels ook gelukt eindelijk het netwerk probleem opgelost echt bedankt batalhador het lag idd aan die 2.5b versie. ik hou het ff voor gezien nogmaals bedankt :)

kasperlannoo 02-03-08 18:34

hallo ik hoor hier van zoveel kanten dat ziphone een versie 2.5b heeft uitgebracht, er staat echter niets van op zijn site, ik ging kijken en toen wou ik het downloaden en zag inderdaad dat dit bestand ziphone2.5b noemde, wat is je verschil met de 2.5 versie? Ik heb de 2.5 gebruikt op 1.1.4 en alles werkt goed maar als 2.5b beter is...

Mvg kasper lannoo

JULKEWE 02-03-08 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kasperlannoo (Bericht 75268)
hallo ik hoor hier van zoveel kanten dat ziphone een versie 2.5b heeft uitgebracht, er staat echter niets van op zijn site, ik ging kijken en toen wou ik het downloaden en zag inderdaad dat dit bestand ziphone2.5b noemde, wat is je verschil met de 2.5 versie? Ik heb de 2.5 gebruikt op 1.1.4 en alles werkt goed maar als 2.5b beter is...

Mvg kasper lannoo

welke link heb je gebruikt voor 2.5? kan je die doorgeven aub. de 2.5 is beter niet veranderen

kasperlannoo 02-03-08 18:39

Van op zibri's blog, link bestaat waarschijnlijk niet meer, maar ik post een nieuw iets hier achter met in de bijlage het zip-bestand 2.5 zorg wel dat je .NET FRAMEWORK 2.0, vinden via microsoft of google.. Mvg

JULKEWE 02-03-08 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kasperlannoo (Bericht 75274)
Van op zibri's blog, link bestaat waarschijnlijk niet meer, maar ik post een nieuw iets hier achter met in de bijlage het zip-bestand 2.5 zorg wel dat je .NET FRAMEWORK 2.0, vinden via microsoft of google.. Mvg

Ik heb .NET framework geinstalleerd op mijn computer maar toch werkt dit niet? Iemand een idee????

kasperlannoo 02-03-08 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JULKEWE (Bericht 75277)
Ik heb .NET framework geinstalleerd op mijn computer maar toch werkt dit niet? Iemand een idee????

neen sorry, ook de link naar 2.5 bestaat niet meer, als ik daar op klik wordt het 2.5b.. gaan we gewoon naar zibri's blog, daarom in bijlage het programma, het 2.5 zipbestand.. hopelijk werkt het guys! qirry zip bestand is 9.9 mb.. gaat niet lukken.. hoe gaat het dan gaan? iemand?
mvg

Jordy 02-03-08 18:58

Vorige week al op 1.1.4. d.m.v. Independence. Maar toen had je de 04.02 baseband firmware. Nu via ZiPhone wederom op 1.1.4. maar wél met de nieuwste baseband firmware. Zo gepiept. Even restoren in iTunes (Geen DFU) en ZiPhone do it all. Dan kijkt ZiPhone naar je BL en gaat hij die downgraden. Topper weer. Wel BL 3.9 maar volgens mij is dat alleen maar een voordeel. :o

JULKEWE 02-03-08 19:19

Hoe kan ik alles resetten? niet erg als alles dan van mijn iphone is. ik wil alles ongedaan maken en terug naar mijn originele software gaan. kan dit???

ArB 02-03-08 19:21

de meest handige methode is een restore doen. dus met ziphone in dfu mode zetten en dan een restore doen naar 1.1.4

JULKEWE 02-03-08 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 75318)
de meest handige methode is een restore doen. dus met ziphone in dfu mode zetten en dan een restore doen naar 1.1.4


telkens ik een restore doe krijg ik : iphone iphone niet kunnen herstellen, er is een ongekende fout opgetreden
hoe kan ik dit oplossen? iemand iets nieuws. alle vorige dingen heb ik al geprobeerd

ArB 02-03-08 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JULKEWE (Bericht 75321)
telkens ik een restore doe krijg ik : iphone iphone niet kunnen herstellen, er is een ongekende fout opgetreden
hoe kan ik dit oplossen? iemand iets nieuws. alle vorige dingen heb ik al geprobeerd

Welke versie van ziphone gebruik je?
En hoe zet je hem in DFU mode ?
Welke versie van itunes gebruik je ?
Heb je je pc/mac al een keer herstart ?

m.a.w. meer info aub ? ;)

JULKEWE 02-03-08 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 75326)
Welke versie van ziphone gebruik je?
En hoe zet je hem in DFU mode ?
Welke versie van itunes gebruik je ?
Heb je je pc/mac al een keer herstart ?

m.a.w. meer info aub ? ;)

Ik gebruik Ziphone om hem in dfu mode te zetten. en ik gebruik de laatste versie van itunes. nee ik heb mijn pc nog niet herstart. dat ga ik nu eens doen.

JULKEWE 02-03-08 19:30

ziphone 2.5b van zorgi op zijn officiele site gehaald

dendirk 02-03-08 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JULKEWE (Bericht 75331)
ziphone 2.5b van zorgi op zijn officiele site gehaald


Succes Julkewe , wees gerust het zal wel lukken

Applecase 02-03-08 19:49

Ik heb een telefoon met hetzelfde 'no signal' probleem als eerder hier gemeld. Deze is nulocked met ZiPhone 2.5b voor de Mac. Nu hebben veel mensen e.e.a. opgelost door ZiPhone 2.5 te gebruiken. Ik kom alleen linkjes tegen voor de Windows variant, is er ook iemand die weet waar je de Mac variant 2.5 kan vinden? Op zijn site vind ik er niets over en is alleen 2.5b te downloaden.

steelo 02-03-08 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Applecase (Bericht 75350)
Ik heb een telefoon met hetzelfde 'no signal' probleem als eerder hier gemeld. Deze is nulocked met ZiPhone 2.5b voor de Mac. Nu hebben veel mensen e.e.a. opgelost door ZiPhone 2.5 te gebruiken. Ik kom alleen linkjes tegen voor de Windows variant, is er ook iemand die weet waar je de Mac variant 2.5 kan vinden? Op zijn site vind ik er niets over en is alleen 2.5b te downloaden.


RapidShare: 1-Click Webhosting

ArB 02-03-08 20:26

zoek even op het forum op de methode van iclarified, die werkt wel voor je unlock ;)

JULKEWE 02-03-08 20:50

iedereen super bedankt ... het is uiteindelijk gelukt met de ziphone 2.5. Mijn zondag krijg ik ni meer terug maar mijn iphone werkt terug met 1.1.4! thank you!!!!!

kasperlannoo 02-03-08 20:54

is graag gedaan:) daarvoor is er dit forum hé.. helpt voor alles!:D
mvg, nog een fijne zondagAVOND :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.