iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   ZiPhone 2.5 is uit: makkelijke GUI-unlock voor firmware 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/8441-ziphone-2-5-makkelijke-gui-unlock-voor-firmware-1-1-4-a.html)

JULKEWE 02-03-08 16:59

ja ik heb de nieuwste itunes... nog steeds geen ontvangst

JULKEWE 02-03-08 17:00

ik wil gewoon terug gaan naar de originele 1.1.3, kan dit?? ik hoef die upgrade al niet meer

mevistox5 02-03-08 17:05

Even dat we jullie goed begrijpen.

Na de Ziphone "Do it all" staat 1.1.4 op jullie iPhone's. Wanneer je de iPhone opnieuw start (uit en aan zetten), wordt dan gevraagd om de SIM te ontgrendelen? Zo ja lukt dat?

Wat krijg je dan t zien in de bovenste balk? Probeer je eigen mobiel eens te bellen, wat gebeurt er dan? Als je naar Settings -> Netwerk gaat wat krijg je dan te zien?

Ik neem aan dat voor internet, de EDGE instellingen zijn aangepast

Amp. 02-03-08 17:11

Geen SIMpin op je mobiel hebben terwijl je unlocked!
:)

Scirocco 02-03-08 17:12

@Dendrik:
Ik had exact hetzelfde.
Gewoon je iPhone virginizen en iTunes updaten naar de nieuwste versie en dan opnieuw proberen.

JULKEWE 02-03-08 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco (Bericht 75193)
@Dendrik:
Ik had exact hetzelfde.
Gewoon je iPhone virginizen en iTunes updaten naar de nieuwste versie en dan opnieuw proberen.

hoe iphone virginizen?? thx

r115 02-03-08 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mevistox5 (Bericht 75187)
Even dat we jullie goed begrijpen.

Na de Ziphone "Do it all" staat 1.1.4 op jullie iPhone's. Wanneer je de iPhone opnieuw start (uit en aan zetten), wordt dan gevraagd om de SIM te ontgrendelen? Zo ja lukt dat? wordt niet gevraagd gaat kort "searchen" daarna gebeurt er niets

Wat krijg je dan t zien in de bovenste balk? Probeer je eigen mobiel eens te bellen, wat gebeurt er dan? Als je naar Settings -> Netwerk gaat wat krijg je dan te zien? "signaalstreepjes zonder providernaam" bellen uit en in lukt niet

Ik neem aan dat voor internet, de EDGE instellingen zijn aangepast



zie bovenstaand in rood

Scirocco 02-03-08 17:15

Je moet de source i.unlocl.no toevoegen en vanaf daar moet je virginizen downloaden en zijn gang laten doen. Natuurlijk niet vergeten om autolock op NEVER te zetten. Gewoon dat ff van te voren doen.

En als je dat hebt gedaan met de nieuwste versie van iTunes, je iPhone restoren.

Maar als je nu al een iPhone hebt met een hogere firmware dan 1.0.2 dan moet je volgens mij ook nog je baseband downgraden.

JULKEWE 02-03-08 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door r115 (Bericht 75196)
zie bovenstaand in rood

Ja hetzelfde bij mij behalve dat de simcode wel gevraagd werd en zonder probleem kan unlocken. maar gewoon ook streepjes in de bovenste balk.

kourosh 02-03-08 17:16

@r115
ik heb exact het zelfde probleem en als je naar je eigen nummer belt gaat het direct op de voice mail. sim ontgrendelen lukt wel gewoon maar dan krijg ik verder het zelfde probleem... heel even zoeken en verder nixx

JULKEWE 02-03-08 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco (Bericht 75199)
Je moet de source i.unlocl.no toevoegen en vanaf daar moet je virginizen downloaden en zijn gang laten doen. Natuurlijk niet vergeten om autolock op NEVER te zetten. Gewoon dat ff van te voren doen.

En als je dat hebt gedaan met de nieuwste versie van iTunes, je iPhone restoren.

Maar als je nu al een iPhone hebt met een hogere firmware dan 1.0.2 dan moet je volgens mij ook nog je baseband downgraden.

waar kan ik die source vinden? en hoe zet je autolock op never??

r115 02-03-08 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JULKEWE (Bericht 75205)
waar kan ik die source vinden? en hoe zet je autolock op never??

@julkeWE
dit is niet de oplossing voor "ons probleem" even afwachten nog...

Scirocco 02-03-08 17:25

Je kunt een source toevoegen.
Dat kan je vinden bij repositories op deze website.

Autolock op never kan via Settings, General en dan autolock

JULKEWE 02-03-08 17:27

ok ik wacht dan af ...
Ik heb nu ondertussen de 1.1.3 er weer op staan maar hetzelfde probleem blijft. Zet ik best 1.1.4 er terug op of veranderd dit niet veel?

steelo 02-03-08 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco (Bericht 75199)
Je moet de source i.unlocl.no toevoegen en vanaf daar moet je virginizen downloaden en zijn gang laten doen. Natuurlijk niet vergeten om autolock op NEVER te zetten. Gewoon dat ff van te voren doen.

En als je dat hebt gedaan met de nieuwste versie van iTunes, je iPhone restoren.

Maar als je nu al een iPhone hebt met een hogere firmware dan 1.0.2 dan moet je volgens mij ook nog je baseband downgraden.


het is i.unlock.no

r115 02-03-08 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mevistox5 (Bericht 75187)
Even dat we jullie goed begrijpen.

Na de Ziphone "Do it all" staat 1.1.4 op jullie iPhone's. Wanneer je de iPhone opnieuw start (uit en aan zetten), wordt dan gevraagd om de SIM te ontgrendelen? Zo ja lukt dat?

Wat krijg je dan t zien in de bovenste balk? Probeer je eigen mobiel eens te bellen, wat gebeurt er dan? Als je naar Settings -> Netwerk gaat wat krijg je dan te zien?

Ik neem aan dat voor internet, de EDGE instellingen zijn aangepast


@mevistox5
al enig idee ?

Scirocco 02-03-08 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steelo (Bericht 75211)
het is i.unlock.no

typte te snel ;)

JULKEWE 02-03-08 17:40

Is er een manier om de iphone helemaal in originele staat terug te zetten? Ook de software? Ik ben ten einde raad.

batalhador 02-03-08 17:42

Als je geen signaal heb hebben jullie ziphone 2.5B gebruikt op gewoon 2.5??
mensen met 2.5 b probeer 2.5 is !

steelo 02-03-08 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 75222)
Als je geen signaal heb hebben jullie ziphone 2.5B gebruikt op gewoon 2.5??
mensen met 2.5 b probeer 2.5 is !


download link?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.