iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   ZiPhone 2.5 is uit: makkelijke GUI-unlock voor firmware 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/8441-ziphone-2-5-makkelijke-gui-unlock-voor-firmware-1-1-4-a.html)

bellavica 02-03-08 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fizzy (Bericht 74619)
ja ik heb dit met succes ook zo gedaan

ok thanx, het werkt!

macmaccie 02-03-08 09:18

Ik wil toch eerst ff weten of t echt zinvol is om naar versie 1.1.4 te upgraden,dus verbeteringen ed.
Anders hou ik t toch voorlopig bij versie 1.1.3 ;)

Jupil 02-03-08 09:28

Hoikes,

Ik lees dat je nu verplicht bent om je bl te downgraden naar 3,9. Al goed en wel maar zullen we daar in de toekomst geen spijt van hebben?

Greetzz

Jupil

defisit 02-03-08 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jupil (Bericht 74864)
Hoikes,

Ik lees dat je nu verplicht bent om je bl te downgraden naar 3,9. Al goed en wel maar zullen we daar in de toekomst geen spijt van hebben?

Greetzz

Jupil

Valt wel mee, want dan zullen alle BL 3.9 iphones een probleem hebben. Apple zal BL 3.9 to het einde van dagen moeten ondersteunen.

Playboy Mansion 02-03-08 10:32

Goed, ik ben ah restoren naar 1.1.4. Daarna gaat ie via Do it All! zo naar 1.1.4


I hope....

batalhador 02-03-08 10:42

Waar het mij het meest omgaat is de custom bootloader of je daar alleen maar op kan komen vanaf BL 4.6 of van beide van 3.9 BL is niet omkeerbaar maar 4.6 kan je downgraden maar als ik dan dat filmpje bekijk is het een 4 GB moet wel een BL 3.9 zijn maar dat kan ook refurbished zijn maarja kan alleen maar afwachten

mightykuppie 02-03-08 10:58

Is er al een fix voor het e-mail probleem? Heeft iedereen last met dit probleem of is het maar bij somige? Ik heb zelf ook het probleem dat e-mail het niet meer doet.

deur12 02-03-08 11:21

Als ik as woensdag terug kom uit de US of A ga ik mijn aankoop(8 GB) natuurlijk gebruiksklaar maken. Misschien heb ik het gemist maar als ik de iphone OTB aan mijn pc hang om het proces te beginnen, in welke stand(modus) moet mijn phone dan staan?? Dus gewoon aanzetten of aan/uit knop met home knop ingedrukt houden, of home knop ingedrukt houden en dan in het dock??

Roflpantoffels 02-03-08 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mightykuppie (Bericht 74896)
Is er al een fix voor het e-mail probleem? Heeft iedereen last met dit probleem of is het maar bij somige? Ik heb zelf ook het probleem dat e-mail het niet meer doet.


Zet SSH sessie op met je iphone en doe het volgende :

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Mail

Voor je iphone bookmark probleem wat ook kan optreden, geef je dit commando :

chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/Safari

batalhador 02-03-08 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deur12 (Bericht 74907)
Als ik as woensdag terug kom uit de US of A ga ik mijn aankoop(8 GB) natuurlijk gebruiksklaar maken. Misschien heb ik het gemist maar als ik de iphone OTB aan mijn pc hang om het proces te beginnen, in welke stand(modus) moet mijn phone dan staan?? Dus gewoon aanzetten of aan/uit knop met home knop ingedrukt houden, of home knop ingedrukt houden en dan in het dock??

DFU mode moet hij in kijk ff in de wiki !

truckdiver 02-03-08 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roflpantoffels (Bericht 74908)
Zet SSH sessie op met je iphone en doe het volgende :

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Mail

Voor je iphone bookmark probleem wat ook kan optreden, geef je dit commando :

chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/Safari

helpt niet bij mij:mad:
straks opnieuw gaan restoren:(

deur12 02-03-08 11:36

OK Batalhador bedankt !

mightykuppie 02-03-08 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roflpantoffels (Bericht 74908)
Zet SSH sessie op met je iphone en doe het volgende :

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Mail

Voor je iphone bookmark probleem wat ook kan optreden, geef je dit commando :

chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/Safari

Bedankt!!!! Mijn mail doet het nu weer.

Playboy Mansion 02-03-08 12:10

Nou, dit was wel de meest makkelijke update ooit. Mijn iPhone daarna herstelt en al mijn sms e.d. weer terug.

jamalu 02-03-08 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmaccie (Bericht 74863)
Ik wil toch eerst ff weten of t echt zinvol is om naar versie 1.1.4 te upgraden,dus verbeteringen ed.
Anders hou ik t toch voorlopig bij versie 1.1.3 ;)

Vind persoonlijk van niet. Mail werkt niet meer en hij is veel trager geworden. 1.1.3 liep bij mij een stuk beter!

mevistox5 02-03-08 12:23

Zou dit er iets mee van doen kunnen hebben (uit Zibri's blog)

I have been told that the main
cause of NO Wi-Fi problem is due to
the use of another JB method prior to ZiPhone.

For other stupid problems, just set the phone
as a NEW PHONE after restore then sync.

Scirocco 02-03-08 13:12

Weet iemand of het mogelijk is om vanaf firmware 1.0.2 over te gaan in 1x naar firmware 1.1.4?

batalhador 02-03-08 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco (Bericht 74978)
Weet iemand of het mogelijk is om vanaf firmware 1.0.2 over te gaan in 1x naar firmware 1.1.4?

Al vaker gezegt kan makkelijk

Scirocco 02-03-08 13:19

Oke thanks.
Ik dacht dat ik eerst naar firmware 1.1.1 zou moeten gaan.

Kan ik nu gewoon de stappen volgen van Ziphone?

batalhador 02-03-08 13:21

Lees even het topic door staat al een paar keer wat je moet doen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.