iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   ZiPhone 2.5 is uit: makkelijke GUI-unlock voor firmware 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/8441-ziphone-2-5-makkelijke-gui-unlock-voor-firmware-1-1-4-a.html)

Wika 01-03-08 12:45

Je moet de iPhone via de DFU-mode herstellen naar 1.1.4. Wanneer je Ziphone zn ding hebt laten doen in iTunes kiezen voor een nieuwe iPhone.

Waarom? Ik heb gisteren 2 iTunes hersteld zonder de DFU mode en daarna de reservekopie van de instellingen hersteld. Dit zorgde ervoor dat de iPhone erg traag was en niet uit sluimer/slaap kwam. Toen ik ze beiden via DFU hersteld heb en als nieuwe iPhone in iTunes heb ingesteld liep alles als een zonnetje.

dendirk 01-03-08 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wika (Bericht 74381)
Je moet de iPhone via de DFU-mode herstellen naar 1.1.4. Wanneer je Ziphone zn ding hebt laten doen in iTunes kiezen voor een nieuwe iPhone.

Waarom? Ik heb gisteren 2 iTunes hersteld zonder de DFU mode en daarna de reservekopie van de instellingen hersteld. Dit zorgde ervoor dat de iPhone erg traag was en niet uit sluimer/slaap kwam. Toen ik ze beiden via DFU hersteld heb en als nieuwe iPhone in iTunes heb ingesteld liep alles als een zonnetje.

Ok maar mag ik dan in iTunes de 1.1.4 firmware update laden , die staat bij mij momenteel af ?

mybabesagenius 01-03-08 13:03

1.1.3. / 1.1.4.
 
alles perfect gegaan. enige rare is dat mijn iphone info fw 1.1.4. aangeeft maar ik volgens itunes nog steeds op 1.1.3. (laatste versie) zit :P
anyone?

Amp. 01-03-08 13:06

Hoe kan ik al mijn telefoonnummers bewaren dan als ik een nieuwe phone kies?

PokerChina 01-03-08 13:07

ik merk nu opeens dat mijn versie op 1.1.3 staat, terwijl ik gisteravond dus alles heb gedaan met die ziphone. Modemfirmware is wel 04.04.05_G
Is dat een probleem? want alles werkt wel eigenlijk.
en als ik 1.1.4 wil, kan iemand mij helpen dan?

Fizzy 01-03-08 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 74392)
Hoe kan ik al mijn telefoonnummers bewaren dan als ik een nieuwe phone kies?


zoek in de wiki naar 'backup'

je gaat via ssh in je iphone, en zoek dan de bestanden bij 'contacts'

zijn er 2 als ik het goed voor heb.

die sla je op je computer op ,

dan ga je naar 1.1.4, en ga je terug met ssh in je iphone.

ga naar de locatie van die bestanden en vervang de bestandjes die er staan door de 2 die je op je pc hebt gezet.



-------------

of je synct met contacts (mac) denk ik :D

midon 01-03-08 13:12

Als ik het goed begrijp is het downgrade van je bl 4.6 naar 3.9 nodig om zonder turbosim of dergelijk te kunnen bellen.

Maar als je alleen wilt upgraden naar 1.1.4 met behoud van bl 4.6 en met gebruik van een turbosim kan je dan ook upgraden met ziphone als je allen jailbreak en unlock aanvinkt.

Amp. 01-03-08 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fizzy (Bericht 74396)
*uitleg*

oke bedankt! :)
Nu eventjes goed nadenken wat ik ga doen :D

Fizzy 01-03-08 13:19

ook wel voor de zekerheid een mapje op je desktop maken met een kopie van de bestanden van 1.1.4

you never know.

maar kan je (om het simpel te houden:D)

je contacten niet opslaan in "contacts" op je mac/pc?

dan kan je je iphone hier gewoon mee syncen

durkadurrr 01-03-08 13:31

ben ik de enige bij wie de download van BSD constant vast loopt??

PokerChina 01-03-08 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door durkadurrr (Bericht 74412)
ben ik de enige bij wie de download van BSD constant vast loopt??

probeer eerst sources-->community sources te installeren

durkadurrr 01-03-08 13:35

dat heb ik reeds gedaan .. en ook sources een x aantal keren geupdate ..

dendirk 01-03-08 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wika (Bericht 74381)
Je moet de iPhone via de DFU-mode herstellen naar 1.1.4. Wanneer je Ziphone zn ding hebt laten doen in iTunes kiezen voor een nieuwe iPhone.

Waarom? Ik heb gisteren 2 iTunes hersteld zonder de DFU mode en daarna de reservekopie van de instellingen hersteld. Dit zorgde ervoor dat de iPhone erg traag was en niet uit sluimer/slaap kwam. Toen ik ze beiden via DFU hersteld heb en als nieuwe iPhone in iTunes heb ingesteld liep alles als een zonnetje.


Als ik de telfoon in DFU mode zet en dan de 1.1.4 ga laden zegt hij dat de update niet verder kan gaan fout nr 1

PokerChina 01-03-08 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door durkadurrr (Bericht 74415)
dat heb ik reeds gedaan .. en ook sources een x aantal keren geupdate ..

hm... misschien dan Wi-Fi probleem.
ik had het vroeger ook, maar sindsdien dat ik community sources heb geinstalleerd, werkt bsd weer prima.
misschien op nieuw unlocken/jaibreaken

durkadurrr 01-03-08 13:40

de ene keer download ie tot +- 20% .. dan weer tot +-60% .. snap er niks van! zijn er geen alternatieve manieren om BSD te installeren?

Bulder 01-03-08 14:03

iugfadesrvdbtf y tdrse

Michael 01-03-08 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulder (Bericht 74436)
Hoe gaan we daar achterkomen dan?

Als die Wi-Fi het al niet deed in 111 en nu ook niet in 114 dan denk ik dat je Wi-Fi naar de kl*te is. Misschien moet je een googlen om te zien waar je dat kan laten maken.

dylotic 01-03-08 14:07

Ik zit nu op v1.1.2 / OTB / 04.02.13_G / 4.6_M3S2 Unlocked met TurboSIM

Kan ik deze restoren naar 1.1.4 en met Ziphone unlocked? Kan dan de
TurboSIM eruit? Met een restore is hele phone weer clean? (Dus geen
apps uninstallen vooraf)

Ik hoop een 3x ja :)

Michael 01-03-08 14:13

Ja Het kan maar lees in het vervolg even de threads hier Dan had je geen onnodige (onnozele) vraag hoeven te stellen

langejan 01-03-08 14:38

hallo ben net naar 1.1.4 gegaan met ziphone nu werkt mail niet meer hier iemand een oplossing voor..

gr


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.