1.1.4 16GB bricked? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Help!? Zit hier met 2x 1gb iphone. 1.1.3 OTB met ziphone 2.5c naar 1.1.4 geupdate. Tijdens het installeren van de T9 iphoneguide.nl pakket kreeg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
1.1.4 16GB bricked?
Help!? Zit hier met 2x 1gb iphone. 1.1.3 OTB met ziphone 2.5c naar 1.1.4 geupdate. Tijdens het installeren van de T9 iphoneguide.nl pakket kreeg ik een syntax error en bij het restarten van de phones, doen ze niks meer! Hij blijft op de apple hangen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als 'm nou een in recoverymode zet en d.m.v. independence doortrapt met booten? Misschien werkt dat.
|
|
||||
|
||||
Restoren met 114 en dan weer opnieuw beginnen Unlocken hoeft niet meer dat blijft bestaan. Verder eerst community sources downloaden uit de installer dan bsd subsystem en dan pas andere dingen downloaden
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
@ Michael,
OMG dat ben ik dus vergeten te doen... dom dom dom. Dat zal waarschijnlijk nu het probleem veroorzaken. Maar ja... Recovery werkt ook ... krijg een fout melding tijdens de itunes recovery.. uhmm wat nu?! |
|
||||
|
||||
Gewoon blijven proberen met te restoren, desnoods eerst terug naar 1.1.3. Het moet goedkomen.
|
|
|||
|
|||
Thanks for the info mensen. Ik blijf het proberen, hopelijk gaat alles straks goed... In de tussentijd mochten jullie ideen hebben hoor ik dat graag Anders word het een erg duur grapje. Peace out vanuit London!
|
|
||||
|
||||
Hmm tja wat bij mij werkt is mijn iPhone op een andere USB poort aansluiten maar jullie gebruiken mac osx dus daar zal het wel wat anders zijn... Mischien als het maar niet wil lukken het even op een PC proberen
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Zet hem in dfu om te restoren
|
|
|||
|
|||
Boy ow boy, heb ze beide via DFU geprobeerd te restoren met verschillende firmwares.. maar niks lukt. 1.1.3 (OTB) en het herstellen met 1.1.4 werkt ook niet. Verchillende USB ports.. Laptop restarts. begin me zorgen te maken.
|
|
||||
|
||||
Heb je refurbish al geprobeert uit de ziphone 2.5c?
|
|
|||
|
|||
Ok Guys! THEY ARE ALIIIVE Thank god for that! Niet te geloven maar heb in alle waanhoop een Xp laptop geprobeerd. En wat denk je!? Via ziphone in DFU mode gezet en itunes laten restoren and that did the trick!
LOL! Wie had dat ooit gedacht. Anyway bedankt voor jullie input guys! |
|
|||
|
|||
Het is flink moeilijk om een iPhone te bricken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone bricked? | ximzy | Jailbreak | 0 | 02-05-11 12:07 |
iPhone: iPhone Bricked?! | iSnatch | Jailbreak | 3 | 16-09-10 19:21 |
bricked | knalerwt | Unlock [archief] | 1 | 23-12-08 09:23 |
Help Help Help Bricked Phone | Robinstokkel | Archief | 4 | 11-02-08 19:18 |
bricked again | lebaron97 | Archief | 3 | 13-10-07 16:11 |
|