Fixed number dialing active error discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Mijn US Iphone (1.1.3) gisteren mbv Ziphone 2.5c geactiveerd, jailbreaked en unlocked. Vervolgens via de installer BSD geinstalleerd en daarna de Iphone Nederlandstalig gemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Fixed number dialing active error
Hallo!
Mijn US Iphone (1.1.3) gisteren mbv Ziphone 2.5c geactiveerd, jailbreaked en unlocked. Vervolgens via de installer BSD geinstalleerd en daarna de Iphone Nederlandstalig gemaakt via de instructies gemeld op het forum (3 sources geinstalleerd). Daarna SIM van AT&T verwijderd en een T-mobile-SIM geplaatst. Iphone komt met de melding SIM locked, dus SIM-passcode ingevuld. Daarna komt de Iphone met de melding: "fixed number dialing active" - 'no service'. Ik heb geprobeerd met een andere SIM (ook van T-mobile) en dit werkt prima. Dus het ligt blijkbaar aan de andere SIM van T-mobile. Het is een erg oude SIM-kaart (van circa 1998), oorspronkelijk van Ben. Weet iemand wat er hier mis gaat? Wie kan me verder helpen? Alvast bedankt, Wessel Laatst gewijzigd door Wessel; 09-03-08 om 16:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een andere sim aanvragen bij tmob
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ok bedankt voor de snelle reactie!
|
|
|||
|
|||
Nieuwe SIM-kaart besteld bij T-mobile.
Het probleem is bekend bij oude sim-kaarten. Binnen 3 dagen binnen...zeggen ze. |
|
|||
|
|||
Oh super!
Hoe heb je de nieuwe SIM-card besteld bij T-Mobile? ..... |
|
||||
|
||||
Even bellen naar de klantenservice van T-Mobile misschien??
|
|||
|
|||
Ja klopt, gewoon even bellen met T-mobile.
Het aanvragen van een nieuwe simkaart kost EUR 5,-. Je krijgt hem binnen 3 dagen binnen. Daarna heb ik geen problemen meer gehad . Succes! |
|
|||
|
|||
Ja, super! Dank!
Ga ff afwachten. Het is voor een vriend van mij dus sta voor schut mijn aanrader (de iPhone) als ie het het niet doet... Hij krijgt 'm voor niets omdat dit de eerste keer is dat ie er om vraagt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen of Slecht signaal of connectie Fixed | Nono_Home | Wi-Fi | 10 | 04-05-10 07:39 |
Spell number | Mootjuh | iPhone Apps | 0 | 13-12-09 16:04 |
Why I can't call any number at all? | zhi | Odido (T-Mobile) | 4 | 07-08-08 12:37 |
Voice dialing mogelijk met Iphone? | sazias | iPhone algemeen | 1 | 20-07-08 18:54 |
my number | stippel2003 | iPhone algemeen | 4 | 24-03-08 21:13 |
|
|