iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/9056-welke-methodes-zijn-welke-meest-geschikt-voor.html)

Micronics 17-04-08 20:17

Installer
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance Law (Bericht 99995)
Iliberty+ heeft bij mij feilloos gewerkt. https://forum.iculture.nl/images/icons/icon14.gif Nu zou ik nog graag mijn nummers op mijn simkaart kunnen lezen. Ik weet dat dit met simport zou gaan. Maar daar heb je installer.app voor nodig. Kan ik deze nu nog via Iliberty+ installeren ? Of gaat hij dan nog vanalles opnieuw waardoor het in de soep loopt ?

Zonder Installer mis je echt een hoop. Kijk of je met iLiberty hem erbij kunt installeren. Anders is een rehack echt wel de moeite waard. Of je moet hem op een alternatieve wijze erop zien te krijgen. Maar geen Installer geen Easy Installed Games, Apps, Tweaks, Fun etc etc..

beginner 17-04-08 20:42

Tja,

Ik ging af op de handleiding van de oudere versie van Iliberty+. Ik heb dus helaas geen installer geïnstalleerd.

Ik wens nu de elementen te installeren die zeer nuttig zijn. Ik dacht aan installer, openssh en BSD subsystem.


Ik probeer [wiki=1629]Installer[/wiki] app. te installeren met Iliberty+ : ik open Iliberty+ , vink installer aanvinken in advanced, download, and doe dan "go for it". Probleem ..... Iliberty zegt dat hij in recovery mode wil en vraagt om de iphone uit de pc te trekken en terug aan de pc te zetten.... resultaat noppes, het lukt niet. Kan iemand me helpen om installer op de iphone te zetten?

Micronics 17-04-08 21:51

ALs je opnieuw beginnen niet erg vindt: Download ZiPhone 3.0 gooi de phone in DFU (Advanced option) en restore hem met iTunes naar 1.1.4. Hack hem dan met ZiPhone; die gooit iig wel de Installer er standaard op. Je kunt ook opnieuw beginnen met iLiberty lijkt me en dan gelijk BSD en SSH en Installer eropzetten.

Dave5 20-04-08 01:04

heb een probleem met de Iphone die ik net gekocht heb, is er een met 41086c03 als firmware versie. heb iliberty+ gedownload met de 3 payloads, na een half uur van de halve balk van de voortgang te zien. na een paar uur nog steeds, toen heb ik op de aan uit knop gedrukt en begon het scherm te scrollen, nu krijg ik de melding BSD root:md0, major2, minor 0.
hoe nu verder???

Dave5 20-04-08 01:30

ben toch maar verder gegaan, het lijkt nu na een restore toch te lukken, denk dat de Iphone uit gegaan was

Micronics 20-04-08 11:25

https://forum.iculture.nl/f14/i...ease-help.html

Je kunt vanuit de DFU mode restoren en opnieuw starten.

Jarno15 23-04-08 16:57

hallo,

Ik heb een iphone met een x-sim erin, nou werkt deze niet met mijn vodafone kaart (no-sim). Ik wil dus graag mijn iphone unlocken en werkend krijgen zonder x-sim. Versie 1.1.2 heb ik nu deze zou ik graag willen update'en. Wat kan ik nu het beste doen?

Micronics 23-04-08 18:06

Updaten naar 1.1.4 en dan ZiPhone 3.0 Jailbreak & Activate. Dan met installer bootneuter erop en Unlocken maar.

Je kan ook iLiberty+ proberen, er zijn al goede ervaringen mee, maar bij mij wilde het even niet.

jeremy14 23-04-08 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micronics (Bericht 103219)
Updaten naar 1.1.4 en dan ZiPhone 3.0 Jailbreak & Activate. Dan met installer bootneuter erop en Unlocken maar.

Je kan ook iLiberty+ proberen, er zijn al goede ervaringen mee, maar bij mij wilde het even niet.

Ja maar dat gaat dus niet, blijf dit scherm zien zwart + itunes logo +kabeltje+slotje bovenin+geen ontvangst + slider voor emergency call en me telfoon staat in normal mode nu ga hem nu in DFU mode zetten

jeremy14 23-04-08 18:12

oke ben hem nu in DFU mode aan restoren.
hopelijk helpt dat daaarna ziphone en dan maar hopen

jeremy14 23-04-08 18:15

okegerestored in DFU maar nog steeds het zelfee scherm ga nu onlucken met ziphone kijken of het erkt, ben ten einde raad

jeremy14 23-04-08 18:19

Yes Mensen Iedereen Bedankt Hij Doet Het Weer:d

ravinja 26-04-08 18:37

Wordt iLiberty + nog het meest aanbevolen? Nu winpwnd uit is?

yingie 26-04-08 18:43

Zolang je op windows nog niet een custom firmware kan maken is iLiberty+ nog aan te bevelen. Maar ja, zoals je wellicht gelezen hebt werken meerdere methoden. Sommigen zweren bij ZiPhone (zoals in dit draadje te zien is), sommigen bij iLiberty+. Als je de juiste handleidingen maar gebruikt én volgt.

Micronics 27-04-08 01:41

netjes
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 103229)
Yes Mensen Iedereen Bedankt Hij Doet Het Weer:d

soms duurt het even en moet je wat meer paden bewandelen, maar de iphone kan wel aardig wat hebben!

Giet 27-04-08 21:17

Simkaart in of uit?
 
Hallo,
Mooie handige post voor noobs zoals ik, heb alleen nog eff vraagje over de sim kaart.
Ik ga volgende week een iphone in USA kopen en wil hem dan gaan unlocken met liberty+. Moet ik dan wel of geen simkaart in me iphone stoppen en zoja welke, mijn eigen van de nl provider of de amerikaanse sim die je erbij krijgt?

yingie 27-04-08 21:31

Je eigen sim erin:rolleyes:

fideel 28-04-08 09:53

16 en 8 UK
 
Hey,

Ik krijg een nieuwe 16 en een 8 uk binnen.
Tot nu toe heb ik alle upgraden enzo gedaan met Ziphone.
Nu moet ik dus ook unlocken...

Maar nu staat er dat ziphone daarvoor niet aan te raden is.
Met welke software hebben jullie op je windowsmachine het minste problemen ondervonden om de UK toestellen te unlocken ?

Ik wil zeker de installer erop..
Wat is de beste keuze volgens jullie met de minste miserie voor ne noob?

Hetgeen me de meeste kriebels doet krijgen zijn de fakeblank bootloaders enzo, ik zie door het bos de bomen even niet meer:)

Thx
Fideel.

Michael 28-04-08 10:15

Fideel Wij zien ook geen bomen meer in het bos. Gebruik even de zoekfunctie of handleidingen of de wiki. Tip: Pwnage

fideel 28-04-08 10:24

Thx MIchael, maar das nog in beta, en da zie ik nog minder zitten:)
Denk dak liberty+ ga gebruiken, en nu nog eens uitvissen wat er met de bootloader bedoelt wordt zodat ik geen problemen krijg :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.