iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/9056-welke-methodes-zijn-welke-meest-geschikt-voor.html)

Michael 26-06-08 19:24

Jonathan, je kan het gewoon doen. Neem een volwassene mee en doe je geluk met deze iphone. Laat je niet van de wijs brengen door wat hier gezegd wordt.

En mensen kunnen we weer on topic gaan nu!

jonathan 26-06-08 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel (Bericht 131752)
Jongens, welk lid woont er in de buurt van Assen die met hem mee wil gaan om te kijken of alles werkt en of alles goed is.
denk dat we hem daarmee flink helpen .
mocht dit niet lukken neem een oudere neef of vader/moeder mee voor de zekerheid.

sorry ik woon in het geheel niet dichtbij anders was ikmet je mee gegaan.

Heel aardig bedoeld, mocht iemand mee willen gaan: ik heb je eeuwig lief!

Edit: Of in de buurt van Almelo, daar woont de verkoper ;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 131753)
Jonathan, je kan het gewoon doen. Neem een volwassene mee en doe je geluk met deze iphone. Laat je niet van de wijs brengen door wat hier gezegd wordt.

En mensen kunnen we weer on topic gaan nu!

Tja, welke volwassene kan ik meenemen? Ik denk dat m'n ouders er geen zin in hebben, het was al moeilijk om toestemming te krijgen om dat ding te mogen kopen... En inderdaad, ik wil eigenlijk wel gaan, want als ik niet ga blijf ik continu denken: "had ik het maar toch gedaadn, misschien was het wel geen oplichter." :P

Michael 26-06-08 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 131756)
Tja, welke volwassene kan ik meenemen? Ik denk dat m'n ouders er geen zin in hebben, het was al moeilijk om toestemming te krijgen om dat ding te mogen kopen... En inderdaad, ik wil eigenlijk wel gaan, want als ik niet ga blijf ik continu denken: "had ik het maar toch gedaadn, misschien was het wel geen oplichter." :P

Misschien toch verstandig om je ouders te vragen. Zij zijn toch ook verantwoordelijk voor jou.

jonathan 26-06-08 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 131758)
Misschien toch verstandig om je ouders te vragen. Zij zijn toch ook verantwoordelijk voor jou.

Ja, kijk, ik ben er dus bang voor dat als zij niet willen gaan, ze mij verbieden te gaan nu ze weten dat er toch een mogelijk risico inzit. Ik mail zo wel even een klasgenoot met wie ik toch nog een keer af ging spreken, hij is ook iPhone verslaafd, dus misschien wil hij wel mee.

ArB 26-06-08 20:03

Modbreak:

Draadjes samengevoegd


jonathan 26-06-08 20:45

Nou ja, ik denk dat ik gewoon maar ga, van tevoren nog niks pin, en we zien wel waar het schip strandt (en of ik ooit nog levend thuiskom met een iPhone of het geld;))...

Edit: ik houd jullie op de hoogte!

iphonemark 27-06-08 23:35

en vertel, heb je een iphone of ben je beroofd/opgelicht

paskaal 27-06-08 23:53

Ik ben ook wel benieuwd. Vertel ons hoe het is gelopen :)

iMario 28-06-08 02:47

Off-topic
ik ben ook wel nieuwschierig nu ik dit zo alemaal lees. een 16GB iPhone voor 200 euro?;) 14 jaar en dan er alleen heen gaan.... pfff gek zeg ik. laat maar weten dan hoe het is afgelopen?


jonathan 28-06-08 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark (Bericht 132074)
en vertel, heb je een iphone of ben je beroofd/opgelicht

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paskaal (Bericht 132088)
Ik ben ook wel benieuwd. Vertel ons hoe het is gelopen :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 132216)

Off-topic
ik ben ook wel nieuwschierig nu ik dit zo alemaal lees. een 16GB iPhone voor 200 euro?;) 14 jaar en dan er alleen heen gaan.... pfff gek zeg ik. laat maar weten dan hoe het is afgelopen?


Vanmiddag ga ik naar Almelo, en ik ben waarschijnlijk rond 16:15 thuis. Ik zal het direct posten!

jonathan 28-06-08 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark (Bericht 132074)
en vertel, heb je een iphone of ben je beroofd/opgelicht

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paskaal (Bericht 132088)
Ik ben ook wel benieuwd. Vertel ons hoe het is gelopen :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 132216)

Off-topic
ik ben ook wel nieuwschierig nu ik dit zo alemaal lees. een 16GB iPhone voor 200 euro?;) 14 jaar en dan er alleen heen gaan.... pfff gek zeg ik. laat maar weten dan hoe het is afgelopen?


:D:D:D I'VE GOT HIM!!! :D:D:D

ControlSje 28-06-08 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 132322)
:D:D:D I'VE GOT HIM!!! :D:D:D

Gefeliciteerd...Als alles functioneert heb je echt een geweldige deal. Heel veel plezier met je iPhone.

jonathan 28-06-08 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 132327)
Gefeliciteerd...Als alles functioneert heb je echt een geweldige deal. Heel veel plezier met je iPhone.

Alles werkt echt perfect! Ik ben überblij :D

iMario 28-06-08 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 132328)
Alles werkt echt perfect! Ik ben überblij :D

Off-topic
wel een echte he?;)


jonathan 28-06-08 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 132336)

Off-topic
wel een echte he?;)


Ja hoor ;-)

iMario 28-06-08 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 132337)
Ja hoor ;-)

beter ! een iPhone 16Gb voor 200 euro is een hele goeie deal:cool:

jeremy14 28-06-08 19:20

Zeker weten een goeie deal ter*ng zeg..

Veel succes en plezier met je iPhone

iphonemark 29-06-08 10:54

geweldig dat het gelukt is. Ik pieker me suf nu wat een 14 jarige met een iphone moet :-)

jonathan 29-06-08 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark (Bericht 132620)
geweldig dat het gelukt is. Ik pieker me suf nu wat een 14 jarige met een iphone moet :-)

:P veel :P

ArB 29-06-08 11:51

Ok dit was genoeg offtopic, gebruik de chat voor eventuele verdere discussies. ;)


Startpost is geupdate. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.