Bootloader discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 puur nieuwschierigheid, wat is de bootloader van de 3G De bootloaderversie van de 3G is 5.8. Dat is dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is de bootloaderversie van de 3G ergens te downloaden, of is er een manier (voor dummies) om het van je toestel af te halen? Ik wil graag een costum firmware maken met een grotere partitie.
|
|
||||
|
||||
Bootloader en Firmware zijn 2 verschillende dingen, je kan een custom firmware maken met een grotere partitie als je dat wenst, maar daar staat de bootloader los van.
|
|
|||
|
|||
Hier staat dat ik een bootloader nodig heb om een custom firmware te maken, het lukt niet wanneer ik geen bootloader toevoeg..
Bedankt voor je reactie! https://forum.iculture.nl/f59/i...2-0-2-2-a.html |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Euhmz er zijn al lang custom firmwares voor de 3G hoor . De tijd dat je bootloaders apart moest toevoegen aan het programma om je firmware te brouwen is passé. Je kan nu gewoon via het programma QuickPwn een custom firmware maken zonder dat je bootloader hoeft toe te voegen. Deze applicatie werkt alleen op MAC, QuickPwn werkt ook op Windows maar dan zonder de functie om custom firmware te brouwen. Dus met de Windows versie kan je alleen jailbreaken en activeren, met de MAC versie heb je de mogelijkheid om een Custom ipsw file te maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Met xpwn kun je het ook onder windows doen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Is het niet mogelijk om de bootloader te downgraden naar 5.8 om vervolgens de basaband te downgraden naar 02.28.00 zodat ik yellowsn0w erop kan gooien?
|
|
||||
|
||||
A oui. Er is een app in cydia van big boss die dat kan
|
|
|||
|
|||
Ja een app die het mogelijk maakt om de baseband te downgraden, maar ook de bootloader?
|
|
||||
|
||||
Nogmaals de bootloader van de 3G kan NIET gedowngrade worden naar 5.8
Als je 5.8 hebt kun je wel de baseband downgraden naar de juiste versie voor Yellowsnow. Dat programma is te vinden in Cydia inmiddels. |
|
||||
|
||||
Ja dat bedoelde ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bootloader 4.6 | berndvp | Archief | 1 | 14-06-08 11:05 |
1.1.2 Bootloader 4.6 ? | Emiin' | Archief | 1 | 10-02-08 01:47 |
bootloader 4.6 | dennis9920 | Archief | 2 | 25-12-07 15:01 |
|
|