iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   OpenSSH (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/1798-openssh.html)

ThaBudz 16-11-09 18:41

Weer hetzelfde gezeur , WW netjes veranderd en nu kom ik er ( weer ) niet in , word er een beetje moedeloos van , weet iemand hoe dit kan of waar dit door komt ¿¿¿¿


Moet je em wel ook aanzetten , neemt niet weg dat ik het probleem de vorige keren wel had

RobinvB 17-11-09 16:56

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb SSH aangezet in cydia, afc2add geinstalleerd, in winscp "root"en "alpine" ingetypt en krijg nog steeds elke keer de melding bij login:
"Authentiecatie met vooraf ingevoerd wachtwoord. Toegang geweigerd." Ik heb verder firmware 3.1.2. en heb Blackra1n gebruikt voor de jailbreak.
Kan iemand ons helpen?

ThaBudz 17-11-09 21:54

Staat je Wi-Fi wel aan ¿¿¿¿ ,heb trouwens ook ff afc2add geinstalleerd hoop nu dat ik dan ook via iphonebrowser kan inloggen ( werkt inmiddels )

2xEE 20-11-09 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobinvB (Bericht 384825)
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb SSH aangezet in cydia, afc2add geinstalleerd, in winscp "root"en "alpine" ingetypt en krijg nog steeds elke keer de melding bij login:
"Authentiecatie met vooraf ingevoerd wachtwoord. Toegang geweigerd." Ik heb verder firmware 3.1.2. en heb Blackra1n gebruikt voor de jailbreak.
Kan iemand ons helpen?


hebt ge uw paswoord al vervangen via putty ?

hholwerda 06-12-09 12:38

Ik heb het hele forum al door gezocht, maar kon het niet vinden helaas.
Ik ben ook wat aan het proberen, maar waar staat OpenSSH op de iphone?

Hij is wel geinstalleerd, maar hoe kom ik in die mappen om aan te passen?

Ik heb de zoel functie ook al gebruikt.

WDS001 06-12-09 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda (Bericht 390896)
Ik heb het hele forum al door gezocht, maar kon het niet vinden helaas.
Ik ben ook wat aan het proberen, maar waar staat OpenSSH op de iphone?

Hij is wel geinstalleerd, maar hoe kom ik in die mappen om aan te passen?

Ik heb de zoel functie ook al gebruikt.

Met [wiki]Winscp[/wiki] bijvoorbeeld.

kuotje 06-12-09 12:52

Of ifile en diskaid of
iphonebrowser

hholwerda 06-12-09 13:25

Heb al dagen zitten zoeken op het forum en alles bekeken, maar hoe kan ik mijn lockscreen veranderen en eventueel een andere thema opzetten.
Heb mijn iphone nu bijna een week, probeer wat aanpassingen te doen, maar lukt mij niet echt moet ik zeggen.

Heb nu via Cydia een theme binnen gehaald, maar waar kan ik die instellen op mijn iphone?

ThaBudz 06-12-09 15:13

Daar moet je ook Winterboard voor hebben , deze "activeert" je thema , is ook in Cydia te vinden , ook te gebruiken voor evt. lockscreens ed.

hholwerda 06-12-09 22:57

Na een avondje puzzelen, toch eruit gekomen, thx:D

keelsee123 17-01-10 18:43

Open ssh
 
Heee

Ik heb Ipod Touch 2g
Kan ik dan ook met dat open ssh doen en dan winscp
??

Alvast bedankt

De Generaal 17-01-10 18:45

// Samengevoegd.

Ja, je kunt ook SSHen met een iPod Touch 2G. Je zult je iPod Touch daarvoor wel gejailbreakt moeten hebben natuurlijk.

umutbm 29-03-10 19:41

Vraagje.

Elke keer als ik met cyberduck verbinding wil maken met mijn iphone moet ik via cydia eerst openssh herinstalleren. Als ik dit niet doe geeft cyberduck een foutmelding en maakt geen verbinding. Met winscp precies dezelfde geval. Waar kan dit aan liggen? Waarom telkens weer een herinstal?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.