Installer.app discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi , ben volledig nieuw op dit forum en heb een vraagje. Heb per ongeluk op de tab "installer" geduwd , en nu blijft die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer.app
Hi ,
ben volledig nieuw op dit forum en heb een vraagje. Heb per ongeluk op de tab "installer" geduwd , en nu blijft die zeggen dat er een update beschikbaar is.(er blijft een "1" staan , zoals bij sms'en) Ik durf niet op "confirm" te drukken uit vrees dat achteraf mijn iPhone niet meer zal werken. Ik heb een 8gb us 1.1.2 met stealthsim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hi ,
er staat en update klaar voor "BSD Subsystem version 2.1" stel dat ik deze niet niet wil , hoe krijg ik dat dan van mijn scherm af ? er blijft altijd een "1" staan op mijn hoofdscherm |
|
|||
|
|||
ik heb een probleempje programma's die ik via de installer instaleer die komen niet op mijn iphone hij download ze wel en ik zie ze niet op me iphone ook als ik verschuif naar het andere scherm...
in het begin downloade die wel, ik heb er 4 programma's erop staan maar nu wilt het niet meer... kan iemand me hierbij helpen graag een e-mailtje naar mijn inbox alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je geheugen vol is. Probeer de Bosstool te installen. Die kan intern geheugen vrijmaken en applicaties naar het 8 GB geheugen verplaatsen. Als je de Bosstool niet meer kunt installeren moet je eerst een andere applicatie uninstallen en daarna gaat het beter. Suc6
|
|
|||
|
|||
Help!
Na het "draaien" van de 300 mb killer ben ik mijn icoon, en dus mijn installer. app kwijt. Bij Nullriver kan ik geen installer.app down-loaden voor fw 1.1.3. Wie weet hoe ik dit op kan lossen? |
|
|||
|
|||
Ik kan niets meer downloaden met mijn installer!!! Wie o wie heeft de oplossing voor me....
|
|
|||
|
|||
Ik heb de unlock van ZiPhone nog een keer "gedraaid" en heb mijn installer app weer terug... werkend (vlak daarvoor mijn 8GB iPhone op fw 1.1.1 met ZiPhone ge-update naar fw 1.1.3).
Mischien moet je iets meer vertellen danielle. (welke fw je nu hebt etc.) |
|
|||
|
|||
Ik heb 1.1.2. en turbosim, heb me telefoon via 2call.nl
|
|
|||
|
|||
heb een unlocked 16gb via ziphone. installer staat er keurig op maar zodra ik
dan bsd of iets anders wil installeren krijg ik error melding package dowmload failed weet iemand raad is er een instelling of zo niet goed |
|
|||
|
|||
Heb hier hetzelfde voor maar dan met "Kb2"
|
|
|||
|
|||
Daniëlle,
Ik hoop dat een van de slimme mensen hier, jou kan helpen. Ik zelf heb geen ervaring met turbosim. In ieder geval niet unlocken met ZiPhone. Ga is naar de Wiki, dan naar het hoofdstukje "installer.app" en klik op de verwijzing naar Nullrirver. Mischien kan je hem daar down-loaden. |
|
|||
|
|||
Hoop het ook
|
|
|||
|
|||
ja maar de installer staat er wel op, maar die geerft foutmelding met downloaden
dat lukt dus niet, heb vermoeden dat het een instelling moet zijn |
|
|||
|
|||
wat ik nu lees zou het dus iets te maken kunnen hebben met edge of zo
|
|
|||
|
|||
cwsdb,
Als je de unlock nog een keer zou draaien? Dat lukte bij mij dus wel. |
|
||||
|
||||
Maakt bosstool een symlink ? kheb ergens gelezen dat je die ooit weer eens ongedaan kan maken of moet je met bosstool elke keer apps verplaatsen?
EDIT: wil trouwens even zeggen dat dit niet werkt wat in de tut staat heb mn phone moeten restoren en weer unlocken mt ziphone kreeg geen apps meer op mijn springboard te zien
There is no way to happiness, happiness is the way. Laatst gewijzigd door batalhador; 07-03-08 om 10:55. |
|
|||
|
|||
beltoon
IK heb ook een iphone maar ik heb versie 1.1.4 en als ik sendsong er op zet en als ik een nr kies wat ik als beltoon wil komt ergeen geluid uit aleen trilllll? heb al een bestandje aac van gemaakt en heb onder contacten verandert zlef onder instellingen maar doethet niet kan iemand me helpen ik vind die ringtoons die er nu op staan wel erg saai!!! HELP HELP HELP
|
|
|||
|
|||
Ik zet beltonen op mijn iphone via itunes.
Zie forum voor uitleg daarover. Het werkt op alle versie. Heb wel itunes 7.5. |
|
|||
|
|||
Beste,
Mijn installer gaf geen enkel probleem tot voor kort, hij constant geeft : "Package download fails". nu staan er toch wel redelijk wat applicaties op ... dus is het mogelijk dat dat beperkt geheugen volstaat, maar uninstallen van bestaande aps geeft dezelfde error :s. Hulp ? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer.app op 3G? | mimoawi | Archief | 2 | 13-07-08 00:12 |
1.1.4. - Installer.app | Nemisis2003 | Unlock [archief] | 7 | 15-04-08 21:35 |
Installer.app | jeremy14 | Unlock [archief] | 1 | 09-04-08 18:18 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
Installer.app | steven34 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-11-07 00:51 |
|
|