Call Forwarding discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de oplossing gevonden: Call forwarding - Wikipedia, the free encyclopedia Als je op je numerieke toetsenbord ##004# invoert is het opgelost. Op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb de oplossing gevonden: Call forwarding - Wikipedia, the free encyclopedia
Als je op je numerieke toetsenbord ##004# invoert is het opgelost. Op de wiki-pagina vind je alle code en uitleg hoe het allemaal werkt.
|
|
|
||||
|
||||
Dan staat ook meteen je voicemail uit en dat is nou net niet de bedoeling
|
|
||||
|
||||
Heb de code *004# weer ingevoerd en de pop-up blijft weg... vreemd, hoor. Had trouwens niet gemerkt dat de voicemail dan ook uit is, die stel ik normaal altijd in via mijn provider (vodafone).
|
|
||||
|
||||
Klopt maar met die instelling hef je alle doorschakel-instellingen op dus ook je voicemail
Het is me wel gelukt op een oude firmware maar op 2.2.1. krijg ik het maar niet voor elkaar :S |
|
|||
|
|||
ik heb toch de plugin gebruikt op 2.2.1 "ForwardMSGfix" en het werkt.. Dus waarom moeilijk doen als het zo ook kan
En me voicemail blijft ook werken dus die plugin werkt prima.. met ssh lukt het uiteraard ook maar dit vind ik persoonlijk makkelijker.. Marco Laatst gewijzigd door pe2mc; 18-05-09 om 21:12. |
|
|||
|
|||
zijn hier al oplossingen voor? ik heb vodafone, 2.2.1. Ik irriteer me er namelijk groen en geel aan!
|
|
|||
|
|||
probleem opgelost.
Tip van daanie laatste post: "Hallo, had ook last van die irritante "Doorschakelen actief" boodschap. Dank voor de tips op dit forum maar ECHT super easy is de tip die ik vond op: iPhoneLife . Even je SIM kaart eruit, in een andere telefoon stoppen, de instelling "doorschakelen" uitzetten en hoppa, klaar ben je! Echt fluitje van 1 cent. Gr" https://forum.iculture.nl/f14/i...en-actief.html |
|
|||
|
|||
call forwarding
ik heb een jailbreak gedaan en toen een Cydia App gesintalleerd (weet even niet meer welke) en dan ben je er ook vanaf.
|
|
|||
|
|||
Is er al een oplossing voor fw 3 ?
|
|
|||
|
|||
zoek inderdaad een oplossing voor FW 3.0. zo irritant
|
|
|||
|
|||
Gevonden, even verder zoeken mensen:
https://forum.iculture.nl/f28/i...warding-2.html |
|
||||
|
||||
Dit kan je middels een IPCC file uitzetten
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen oplossing voor mensen die orginele staat iphone 3GS hebben met vodafone. Daarnaast kan ik nergers de vodafone ipcc file downloaden.
help svp! |
|
|||
|
|||
Is het ook te verhelpen met een NIET-Jailbroken 3G met OS 3.0.1?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit bericht ook telkens.
Manifesteert dit bericht zich enkel ingeval "doorschakeling indien gesprek" of ook vb ingeval van "doorschakeling indien je niet opneemt" ? <lancia |
|
||||
|
||||
Toets '##004#' in op je telefoonpad en klik op 'bel'. Dan wordt de 'call forwarding'-pop-up uitgeschakeld.
|
|
|||
|
|||
Thanks !
Zo eenvoudig ! Wat zouden we zonder dit forum toch doen ! |
|
||||
|
||||
Zelf zoeken...
|
|
|||
|
|||
Thanks @yingie !
|
|
|||
|
|||
Dat 004 werkt niet hoor !
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simlockvrije 3G en Call Forwarding | lo-fi | iPhone algemeen | 28 | 14-07-09 13:28 |
'Call forwarding'/ 'Doorschakelen actief' melding in FW 2.0 | soulutions | Archief | 4 | 21-07-08 17:44 |
iPhone en Call Forwarding | Peter | iPhone algemeen | 4 | 26-11-07 21:02 |
call forwarding active?? | reno1 | Archief | 3 | 06-11-07 02:33 |
Call Forwarding | Dien | iPhone algemeen | 13 | 04-11-07 17:22 |
|
|