Call Forwarding discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de oplossing gevonden: Call forwarding - Wikipedia, the free encyclopedia Als je op je numerieke toetsenbord ##004# invoert is het opgelost. Op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de oplossing gevonden: Call forwarding - Wikipedia, the free encyclopedia
Als je op je numerieke toetsenbord ##004# invoert is het opgelost. Op de wiki-pagina vind je alle code en uitleg hoe het allemaal werkt.
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan staat ook meteen je voicemail uit en dat is nou net niet de bedoeling
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb de code *004# weer ingevoerd en de pop-up blijft weg... vreemd, hoor. Had trouwens niet gemerkt dat de voicemail dan ook uit is, die stel ik normaal altijd in via mijn provider (vodafone).
|
|
||||
|
||||
![]() Klopt maar met die instelling hef je alle doorschakel-instellingen op dus ook je voicemail
![]() Het is me wel gelukt op een oude firmware maar op 2.2.1. krijg ik het maar niet voor elkaar :S |
|
|||
|
|||
![]() ik heb toch de plugin gebruikt op 2.2.1 "ForwardMSGfix" en het werkt.. Dus waarom moeilijk doen als het zo ook kan
![]() En me voicemail blijft ook werken dus die plugin werkt prima.. met ssh lukt het uiteraard ook maar dit vind ik persoonlijk makkelijker.. Marco Laatst gewijzigd door pe2mc; 18-05-09 om 21:12. |
|
|||
|
|||
![]() zijn hier al oplossingen voor? ik heb vodafone, 2.2.1. Ik irriteer me er namelijk groen en geel aan!
|
|
|||
|
|||
![]() probleem opgelost.
Tip van daanie laatste post: "Hallo, had ook last van die irritante "Doorschakelen actief" boodschap. Dank voor de tips op dit forum maar ECHT super easy is de tip die ik vond op: iPhoneLife . Even je SIM kaart eruit, in een andere telefoon stoppen, de instelling "doorschakelen" uitzetten en hoppa, klaar ben je! Echt fluitje van 1 cent. Gr" https://forum.iculture.nl/f14/i...en-actief.html |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een jailbreak gedaan en toen een Cydia App gesintalleerd (weet even niet meer welke) en dan ben je er ook vanaf.
|
|
|||
|
|||
![]() Is er al een oplossing voor fw 3 ?
|
|
|||
|
|||
![]() zoek inderdaad een oplossing voor FW 3.0. zo irritant
|
|
|||
|
|||
![]() Gevonden, even verder zoeken mensen:
https://forum.iculture.nl/f28/i...warding-2.html |
|
||||
|
||||
![]() Dit kan je middels een IPCC file uitzetten
|
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds geen oplossing voor mensen die orginele staat iphone 3GS hebben met vodafone. Daarnaast kan ik nergers de vodafone ipcc file downloaden.
help svp! |
|
|||
|
|||
![]() Is het ook te verhelpen met een NIET-Jailbroken 3G met OS 3.0.1?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dit bericht ook telkens.
Manifesteert dit bericht zich enkel ingeval "doorschakeling indien gesprek" of ook vb ingeval van "doorschakeling indien je niet opneemt" ? <lancia |
|
||||
|
||||
![]() Toets '##004#' in op je telefoonpad en klik op 'bel'. Dan wordt de 'call forwarding'-pop-up uitgeschakeld.
|
|
|||
|
|||
![]() Thanks !
Zo eenvoudig ! Wat zouden we zonder dit forum toch doen ! |
|
||||
|
||||
![]() Zelf zoeken...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks @yingie !
|
|
|||
|
|||
![]() Dat 004 werkt niet hoor !
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simlockvrije 3G en Call Forwarding | lo-fi | iPhone algemeen | 28 | 14-07-09 13:28 |
'Call forwarding'/ 'Doorschakelen actief' melding in FW 2.0 | soulutions | Archief | 4 | 21-07-08 17:44 |
iPhone en Call Forwarding | Peter | iPhone algemeen | 4 | 26-11-07 21:02 |
call forwarding active?? | reno1 | Archief | 3 | 06-11-07 02:33 |
Call Forwarding | Dien | iPhone algemeen | 13 | 04-11-07 17:22 |
|
|