Backup files (handmatig) discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer je handmatig backups wilt maken van diverse data files, dan kan je ze terug vinden met dit overzicht. Address Book /User/Library/AddressBook/AddressBook.sqlitedb /User/Library/AddressBook/AddressBookImages.sqlitedb Calendar /User/Library/Calendar/Calendar.sqlitedb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Backup files (handmatig)
Wanneer je handmatig backups wilt maken van diverse data files, dan kan je ze terug vinden met dit overzicht.
Address Book /User/Library/AddressBook/AddressBook.sqlitedb /User/Library/AddressBook/AddressBookImages.sqlitedb Calendar /User/Library/Calendar/Calendar.sqlitedb Notes /User/Library/Notes/notes.db SMS /User/Library/SMS/sms.db Call History /User/Library/CallHistory/call_history.db Photos /User/Media/DCIM/100Apple Photos gesynchroniseerd met iPhoto /User/Media/Photos Safari bookmarks /User/Library//Bookmarks.plist Safari history files /User/Library/History.plist Safari Cookies /User/Library/Cookies/Cookies.plist
Laatst gewijzigd door cypher21; 16-09-08 om 22:29. Reden: update voor 2.x.x |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wreed maar dat doet ie tog automatisch
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 16-02-08 om 16:42. Reden: blabla onzin onzin |
|
|||
|
|||
ik zit nu op firmwire 1.1.3 en wil me adresboekbestanden terugplaatsen maar kan de mapjes nergens vinden? is dit veranderd bij de nieuwe firmwire?
|
|
||||
|
||||
Klopt voor 1.1.3 moet je root vervangen door "mobile" in het path
|
|
|||
|
|||
oke dan wat een goede tip
ik heb het gevonden bedankt |
|
|||
|
|||
Graag niet meer dubbelposten:
https://forum.iculture.nl/f14/i...nvindbaar.html Voor deze vraag was (dus) geen nieuw topic nodig geweest! |
|
|||
|
|||
Maakt het uit of ik deze bestanden met de IPhoneBrowser backup? Gaan dan de permissies niet verloren?
|
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn iphone van 1.1.3 -> 1.1.4 gezet. (Ziphone v2.6)
En alles op de manier als hier boven staat beschreven gebackupt, maar nu ik 1.1.4 er op heb zijn alle mapjes weg! Ik zie alleen DCIM en Itunes_control in iphonebrowser. Hij geeft als fout 'Iphone not jailbroken'. Terwijl dat wel is gebeurt met ziphone 2.6. Dus ik kan niks terugzetten! Hoe los ik dit op? Greetz Laatst gewijzigd door Roccog60; 15-03-08 om 15:38. |
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit verouderd nu moet je in mobile kijken ipv root... EDIT ja ik lees het nu hierboven xD
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 15-03-08 om 15:09. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik snap echt niet hoe ik nou een back up moet maken....
|
|
|||
|
|||
Over het algemeen is een backup met iTunes zelf voldoende, hoor. Je hoeft echt niet door deze moeilijke stappen te gaan.
Na een upgrade gewoon de reservekopie terugzetten op je iPhone met iTunes. |
|
|||
|
|||
dank je wel voor je reactie het probleem is dat ik me iphone wil upgrade maar mijn nummers echt niet kwijt wil die ik handmatig heb ingevoerd doet itunes dan zelf een backup maken en wat bedeolt u met reservekopie terugzetten???
|
|
|||
|
|||
Met muziek/video's is het al helemaal niet moeilijk. Gewoon de afspeellijst voor je iPhone opnieuw syncen na de upgrade.
Het is aan te raden om de iPhone nog een keer te syncen voor een upgrade naar een nieuwere firmwareversie. Als je na de upgrade die reservekopie terugzet heb je alles weer terug. Laat even weten op welke firmwareversie je iPhone nu draait. |
|
|||
|
|||
firmwareversie?? hoe kan ik dat zien??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
verzie 1.1.1
|
|
|||
|
|||
Hmmmm, dan zou ik wel deze wiki volgen, want iTunes zal de backup waarschijnlijk te oud vinden als je naar 1.1.4 gaat.
Als je je contacten en agenda al op je computer hebt dan kun je die zonder problemen weer syncen, maar de sms-en etc. zou ik wel backuppen volgens de wiki (als je er waarde aan hecht). |
|
|||
|
|||
maar wat betekenen die var/root/ etc.... wat moet ik daar mee doen
|
|
|||
|
|||
Dat zijn mappen op je iPhone. Als je OpenSSH installeert op je iPhone (via installer) kun je die mappen benaderen met het programma WinSCP.
In WinSCP surf je naar je (interne) IP adres met user name: root en password: alpine Laatst gewijzigd door Fresh; 16-03-08 om 02:30. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps handmatig backup maken (hoe?) | gon1234abcd | Desktop-applicaties | 3 | 09-08-10 16:41 |
iTunes Backup handmatig uitpakken en kopieren mogelijk? | borgqueenx | iTunes | 2 | 26-06-10 21:43 |
Backup files iPhone | watcher | iPhone algemeen | 0 | 16-09-09 01:24 |
sms en notes backup zonder manueel files te copieren | vanessa | Unlock [archief] | 8 | 19-05-08 20:22 |
|
|