Earphones discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oh ja en Truckdiver: Thanks voor je link hahaha. Ik heb deze ook aangeschaft voor mn Macbook! Staat we leuk!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oh ja en Truckdiver:
Thanks voor je link hahaha. Ik heb deze ook aangeschaft voor mn Macbook! Staat we leuk! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inmiddels zijn we een paar maanden verder. De V-moda Vibe bevalt nog steeds erg goed. Niks geen kabelbreuk, helemaal geen gekke dingen en een goede stevige sound. |
|
||||
|
||||
Geniet al een geruime tijd van mijn Headset( V-MODA)...echt goed!!
|
|||
|
|||
Is er al een "hack" uit dat de iPhone oordopjes ook in de iPod touch werken met de knop voor pause/play/volgende/terug ?
|
|
|||
|
|||
Nog steeds doe ik met dezelfde V-Moda's en ze bevallen nog steeds erg goed! Heb daarnaast een koptelefoon gekocht van Bose, de Bose around Ear. Deze geeft echter een nog beter geluid dan de V-moda's.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Griffin earphones | riksking | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 11-01-10 15:02 |
iPhone earphones | Deniz | iPhone algemeen | 7 | 20-05-08 21:21 |
Geluid earphones | yingie | iPhone algemeen | 5 | 14-04-08 10:09 |
OTB kapotte earphones | erik127 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 02-04-08 11:30 |
Muziek: Bose Triport IE in-earphones | darkmanx | Muziek, foto & video | 4 | 23-12-07 22:42 |
|
|