Cookies discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) [h="3"]Algemeen[/h] Cookies of magic cookies , zijn kleine beetjes informatie die een server naar de browser stuurt met de bedoeling dat deze informatie bij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cookies
[h="3"]Algemeen[/h]
Cookies of magic cookies, zijn kleine beetjes informatie die een server naar de browser stuurt met de bedoeling dat deze informatie bij een volgend bezoek weer naar de server teruggestuurd wordt. Hiermee kan op een eenvoudige manier informatie over de internetgebruikers bijgehouden worden. Het nadeel van cookies is echter dat deze informatie ook privé kan zijn. Cookies zijn daardoor omstreden. [h="3"]Gebruik van cookies[/h] Cookies kunnen gebruikt worden voor
Laatst gewijzigd door WDS001; 28-11-09 om 14:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oke... maar hoe doe ik dat SSH ding? vindt het een beetje eng om zo maar wat te gaan proberen. Kan iemand me ff helpen. Welk progje moet ik gebruiken op OSX?
Alvast dank!
|
|||
|
|||
De Cookie Fix voor 1.1.4 is nu ook te installeren via de iFoneguide eXperimental installer source.
h t t p://ifoneguide.nl/exp |
|
||||
|
||||
Heel erg bedankt Had hem net nodig
|
|||
|
|||
super! lijkt te werken. eindelijk die speedmanager kwijt....
|
|
||||
|
||||
Hij werkt niet, mijn wachtwoorden en gebruikersnamen worden niet onthouden. Ook als ik altijd cookies accept
Ik heb de cookie fix van ifoneguide geprobeerd. Laatst gewijzigd door Ray; 27-04-08 om 13:05. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cookies | macron | iPhone algemeen | 1 | 15-02-09 22:44 |
Cookies in Safari worden niet opgeslagen?!? | Mazinho | iPhone algemeen | 11 | 17-09-08 01:48 |
cookies in safari | bs911 | Archief | 3 | 17-04-08 12:30 |
|
|