MMS discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Maar ik heb geen kpn ik heb t-mobile...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maar ik heb geen kpn ik heb t-mobile
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dan moet het gewoon kunnen volgens mij. Zoek even op 'mms t-mobile' , want er is een topic over.
|
|
||||
|
||||
Bij een maatje van me als hij dus normaliter een sms verzend kan hij een foto bij voegen
bij mij niet het gaat om allebij de 3G en allebij 3.1 erop ik heb alles in gesteld, ben ik nog wat vergeten ? |
|
|||
|
|||
Voor mij is het dus de vraag is ht mogelijk om mobiel datanetwerk erbij te krijgen bij instellingen~algemeen~netwerk~ en dan mobieldatanetwerk
ik heb zelf daar namelijk niks staan. Ik heb een iPhone 3g met fw 3.0.1 en een jailbreak. Weet dan iemand of het mogelijk is om daar mobiel datanetwerk te krijgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
probeer de 3G (3.01) zover te krijgen dat deze gaat MMS-en, op de 3GS geen probleem.
geprobeerd de gegevens hier weg, MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc Proxy: 10.10.100.10:5080 APN: portalmmm.nl Van site kpn, MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc Proxy: 10.10.100.20:5080 APN: portalmmm.nl kpn kpn Blijft op laatste stukkie balk hangen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Stop bij het laatste stukje, en dan even niets en dan fout melding. |
|
|||
|
|||
Ook ik heb hetzelfde probleem met de 3GS, blijft hangen op laatste stukje en krijg dan melding ;versturen mislukt.
Heb Hi als aanbieder. Erg vervelend |
|
||||
|
||||
Is er iemand met een iphone 3gs die MMS heeft werken? Laat ons a.u.b. de juiste instellingen hier voor met ons delen.
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen.
Ik heb het zojuist weer geprobeerd om een mms te versturen, en nu lukte het wel! Heb de Kpn (heb Hi) settings erin gezet en waar hij eerst bleef hangen, gaat hij nu gelijk door en hopla, verstuurd! |
|
|||
|
|||
Ok, heb nu gevonden maar ik info ( Proximus (B)
MMSC: mmsc.proximus.be/mms Proxy: 10.55.14.75:8080 APN: event.proximus.be user: mms pass: mms ) moet invoegen. Maar welke stappen moet ik nog meer doen? Heb een topic geopend maar die is al terug toe gedaan, ik lees hier dat je bepaalde dingen(programs,app?) moet installeren. Maar in mijn gesloten topic zei men dat je geen app moet downe voor mms te versturen of ontvangen..?? Waar moet je deze downe? Kan niet meer volgen hoor ! Heb nog in 1 van de topics hier gelezen dat je : instellingen - telefoon - mijn nummer. Dat je u gsm nummer daar moet invoegen? Is dit juist? Laatst gewijzigd door GasGasR6; 29-11-09 om 23:52. |
|
||||
|
||||
Dat is alles wat je moet invoeren. Een extra app was vroeger nodig omdat de iphone standaard geen mms onderteunde. Maar sinds 3.0 wel.
Je kan een mms sturen door je berichten-app te openen en op het foto-icoontje te drukken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sim kaart eruit en erin en werkt perfect. Thx ! Laatst gewijzigd door GasGasR6; 30-11-09 om 00:26. |
|
|||
|
|||
Is het nodig dat je voor MMS je eigen nummer hebt ingevoerd bij "instellingen -> telefoon -> mijn nummer" ?? Bij mij staat hier namelijk onbekend en ik kan het niet wijzigen.
Ik heb eerst een tijd lang met mijn iphone gebeld/gesmst met een hi abonnement maar sinds vandaag heb ik vodafone.. Ik wil mms versturen en t lijkt ook alsof hij verstuurd is (geen rood i'tje als foutmelding) maar toch wordt hij niet ontvangen. Totdat ik ben overgegaan op vodafone heeft mms wel gewerkt op mijn iphone. |
|
|||
|
|||
Foto te groot voor MMS
Hallo,
Ik heb een 3GS 16Gb met een Vodafone abo. Gisteren heb ik MMS even ingesteld met behulp van de provider. En nu werkt het (werkende instellingen staan overal op het internet, maar kan ik desgewenst hier posten). Probleem is nu; de standaard foto's van de 3GS zijn blijkbaar te groot om te mms-en. De Vodafone limiet is 300k, terwijl een standaard foto groter is. Ik heb het op advies van de provider getest; als ik een audiobestandje van 9k per mms opstuur gaat het goed... Dus het mechanisme werkt. Ik heb niet zo'n zin om eerst de foto's weer te gaan verkleinen en zo... En ja ik zou natuurlijk kunnen mailen maar soms wil ik wel eens een foto per mms sturen... Weet iemand hier een oplossing voor? Laatst gewijzigd door bertbig; 28-04-10 om 14:02. Reden: typefoutjes |
|
|||
|
|||
Hallo iedereen!
Ik heb een iPhone 3G (8GB) en kon tot voor kort zonder problemen mmsen versturen én ontvangen. De laatste weken lukt dit echter niet meer. Wanneer ik naar mijn instellingen ga, is het tabblad APN, gebruikersnaam en passwoord altijd blank. Wanneer ik dit opnieuw ingeef, is dat meteen na het ingeven weer verdwenen als ik even terugkeer naar het tabblad mobiel datanetwerk. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?! Trouwens, ik zit bij Proximus. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3GS (versie 3.1.3) die ik heb laten jailbreaken om met mijn HI abonnement te kunnen bellen. Alleen het mms-en lukt me niet. Ik heb wel alle instellingen al handmatig ingevoerd maar nog lukt het niet.
Graag advies!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
MMS op 3.0 GM | Remcoblaakman | Archief | 2 | 10-06-09 15:20 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|