MMS discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kon prima mms'jes versturen vanaf mijn iPhone (1.1.4), maar sinds een paar dagen niet meer. Krijg dan melding dat de proxyserver niet gevonden kan worden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kon prima mms'jes versturen vanaf mijn iPhone (1.1.4), maar sinds een paar dagen niet meer. Krijg dan melding dat de proxyserver niet gevonden kan worden. Ik heb een Hi-abo en niets gewijzigd. Weet iemand of er iets aan de instellingen van Hi is veranderd? Als ik een sms'je met instellingen van ze krijg, werkt het ook niet...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hai,
Ik heb het zelfde probleem als DOminique. Prima MMS versturen en lezen maar sinds een 2 dagen gaat het niet meer. Wat te doen? Mijn provider is KPN. CU, Blix |
|
|||
|
|||
Failed to send MMS
Hi,
Alle instellingen staan goed, toch krijg ik steeds de melding: Failed to send MMS Possible incorrect mmsc setting. Unexpected http response (HTTP/1.1 400 Bad Request) Provider is t-mobile. instellingen: MMSC: http://t-mobilemms proxy: 10.10.10.11:8080 APN: mms username: tmobilemms password: tmobilemms image size: high EDGE settings: APN: internet gebruikersnaam: tmobile wachtwoord: tmobile Kan iemand mij helpen? US iphone 1.1.2 -> 1.1.4 (Ziphone 3.0.0.0) 8Gb |
|
|||
|
|||
datzelfde probleem heb ik nou ook op mijn 2G 1.1.4 en op andere iphone 3G van T-mobile kan ik niet deze applicatie installeren....
moet ik de vrouw weer teleur stellen |
|
||||
|
||||
Is er al nieuws aangaande MMS , werkende met FW 2.0.1 ? blijkbaar werkt SwirlySpace enkel tot FW 1.1.4
http://swirlyspace.com/faq/ En dus ook (nog) niet met Cydia & Installer 4 :-( Andere kapers voor de kust ?
Greetings, Phil from Belgium (not the prince ) Laatst gewijzigd door Phil from belgium; 17-08-08 om 02:03. |
|
|||
|
|||
Beste gebruikers<
Eindelijk was ie er dan SwirlyMMS, mijn vriendin weer blij. (kon ik ook eens wat terug sturen. MAAAAAAR, gaat weer niet lukken. Ik krijg de volgende foutmelding: Failed to send MMS Possible incorrect mmsc setting. Unexpected http response (HTTP/1.1 400 Bad Request) De volgende settings gebruik ik: T-Mobile (NL) MMSC: HTTP://t-mobilemms Proxy: 10.10.10.11:8080 APN: mms user: tmobilemms pass: tmobilemms Wie o wie kan mij helpen??? Greeetz Rob |
|
|||
|
|||
Ik krijg geen foutmeldingen. Versturen geeft ook geen foutmeldingen, het staat keurig in mijn sent-box. In werkelijkheid wordt er echter niks verstuurd. Ik heb tot nu toe ook nog niks ontvangen (terwijl er wel iets naar mij verstuurd is).
Ik zit bij KPN. Is het iemand al wel gelukt om het werkend te krijgen op fw2.1? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Q: Is SwirlyMMS available on jailbroken iPhone firmware 2.x through Cydia? A: Yes, today (Sep 16, 2008), we released SwirlyMMS v1.2 for iPhone 3G and 2G running firmware 2.x! You download and install SwirlyMMS via Cydia on your jailbroken iPhone. zal vanavond Cydia eens raadplegen. hopelijk zijn de settings voor proximus (B) , beschreven op pagina 1 van deze thread, dezelfde gebleven Laatst gewijzigd door Phil from belgium; 17-09-08 om 13:55. |
|
||||
|
||||
Die voor proximus zijn inderdaad hetzelfde gebleven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gedownload met cydia en alles ingesteld voor t-mobile. Alleen kan ik geen mobilepreview en mobilefinder vinden in installer of cydia wie weet hoe ik er aan kan komen. ps.wel je edge open zetten!! |
|
||||
|
||||
Hoera , eindelijk MMS
Leek even niet te werken , had echter bij mijn provider een MMS omleiding ingesteld zodat alles naar m'n emailbox werd doorgestuurd ... setting terug gewijzigd ... en ja hoor , eindelijk MMS , zenden én ontvangen , samen in één programma
|
|
|||
|
|||
nieuwe swirly mms nu werkent met base
Laatst gewijzigd door LazerG; 17-09-08 om 23:57. |
|
|||
|
|||
mms
Krijg steeds de melding
Failed to send mms (could not connect to proxy 9 connect failed ) kan ik hieraan doen dan om wel te verzenden ?? ps heb debitel kpn als provider en ja ook zo ingestreld alleen kan ik de port niet instellen geloof ik zal dat t zijn |
|
||||
|
||||
mimarron je moet de poort toevoegen door achter de proxy :5080 toe te voegen
dan even geduld hebben totdat het Mtje van mms weer groen is en dan gaat hij het doen. Ben net ook even aan het proberen geweest maar nu werkt het met kpn debitel |
|
|||
|
|||
mms
kan een proxy toevoegen waar dan heb jij t gedaan zie t niet staan
|
|
||||
|
||||
voor debitel (kpn) heb ik dit ingevuld en werkt:
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc Proxy: 10.10.100.20:5080 APN: portalmmm.nl Alle andere velden kun je leeg laten. Na deze instellingen opgeslagen te hebben wachte ik een 20tal seconden en toen werd het "M" teken naast de batterij weer groen en toen kon ik mms succesvol verzenden. Ontvangen heb ik nog niet geprobeerd. Vroeger had je daar Mobileviewer en Mobilepreview voor nodig. Weet niet of je die ong steeds nodig hebt en als dat zo is waar vind je die?? Ik kon ze in cydia en installer niet vinden... |
|
|||
|
|||
oke dan ja die 5080 hreb ik inderdaad zo ingevuld en nu verzonden thanks hier voor
nu alleen nog inderdaad om te bekijken die 2 progjes |
|
||||
|
||||
Ik weet niet zeker of je die nodig hebt tegenwoordig. Dat weet iemand anders wellicht of je moet even met iemand testen of je iets kan ontvangen. Dat heb ik vandaag nog niet geprobeerd
|
|
||||
|
||||
Kan iemand wat uitleggen over het ontvangen van MMS. Dit lukt me namelijk nog niet. Er wordt gesproken over MobileViewer en Mobilepreview. Mobilepreview kan ik niet vinden in installer/cydia.
Ik krijg nu telkens van KPN een sms dat er een multimedia bestand ontvangen is en te bekijken op www.kpn.com/mms Op die link kan ik het met mijn iphone ook nog niet bekijken dus hoop de mms gewoon direct te kunnen ontvangen en te bekijken in mobilepreview. Diegene die het goed kan toelichten is goed bezig |
|
|||
|
|||
hoi hoi
ik heb vandaag ook swirly mms geinstalleerd maar nu zie ik demo license expired in 14 days?? dus na 14 dage kan ik het niet meer gebruiken? is er mss een ander? greetz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
MMS op 3.0 GM | Remcoblaakman | Archief | 2 | 10-06-09 15:20 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|