MMS discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand wat de juiste instellingen zijn, die hierboven werken niet? Gr, Marcel...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telfort instellingen
Weet iemand wat de juiste instellingen zijn, die hierboven werken niet?
Gr, Marcel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb alle instellingen als hier vermeld ingesteld, maar krijg via Telfort nog steeds geen MMS verstuurd?
Ik krijg de volgende melding: "Failed to send MMS - The network reported: transient failure". Kan iemand me helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit met hetzelfde probleem.?? |
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn orange instellingen gedaan:
MMSC: http://mms.orange.nl:8002/ Proxy: 10.250.255.183:5080 APN: mms Usernam: Niks ingevuld Password: Niks ingevuld heb net een foto verstuurd naar mijn zakelijke mobiel en die is aangekomen nu proberen om een foto te sturen naar iphone |
|
|||
|
|||
fijn dat het met orange werkt, maar heeft iemand al een manier gevonden om het met Telfort te kunnen doen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb zonet alles geinstaleerd en de info ingegeven
Base (B) MMSC: http://mmsc.base.be Proxy: 217.72.235.1:8080 APN: mms.base.be user: base pass: base Nu wil ik een mms versturen en ik krijg deze : Failed to send MMS MMS cannot be sent right now since GPRS/EDGE is not available! Please review your MMS and/or EDGE APN settings, or wait a while if settings are correct... Mijn Wi-Fi staat uit en edge staat aan (via bossprefs). En mijn edge doet het want ik heb zojuist mobilefinder en preview geinstaleerd met edge... Iemand een oplossing? vriendelijke groet |
|
||||
|
||||
Soms heb je dat. Een paar keer proberen helpt of gewoon met EDGE even surfen ( google en terug is normaal voldoende)
Zet eventueel Wi-Fi af. |
|
|||
|
|||
Ik heb alles geinstalleerd zoals het hoort, Mobilefinder, Mobilepreview, SwirlyMMS, alles werkt als een trein, maar ik heb geen map MMS als ik via Mobilefinder in de Media map kom. wel ontvang ik de MMS, hij haalt m ook binnen, geeft aan dat ie ergens moet staan en vervolgens is het bestand nergens te vinden.... wie kan me helpen??
|
|
|||
|
|||
ik heb swirly mms geinstaleerd, het verzenden en ontvangen werkt, alleen nu kan ik dus niet vinden waar de ontvangen bestanden zijn geplaatS? ik heb mobilepreview geinstalleerd, maar wat moet ik hier precies doen om de bestanden te vinden(in te stellen)??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus geluidsbestandje ontvangen op swirly, kan m ook vinden op preview maar vervolgens doet ie er niks mee, hij opent m niet of wat dan ook...
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe je ontvangen MMS-jes verwijdert?
|
|||
|
|||
super bedankt!! was het al zelf aan het uitzoeken maar dit maakt het een stuk makkelijker
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, dat is verzonden MMS-jes verwijderen. Ik wil ontvangen MMS-jes verwijderen. Iemand ideeen?
|
|
|||
|
|||
als ik daarop klik verwijdert hij alles zowel ontvangen als verzonden
|
|
|||
|
|||
Oh laat maar, heb het al gevonden onder FINDER, dan op FILE en dan DELETE. Duhhhh ik ben echt een newbie!
Onder Swirly delete je namelijk alleen de reports, niet de actual file! |
|
|||
|
|||
Swirly MMS
Ik heb al een probleem om Swirly uberhaupt te kunnen opstarten: als ik het heb geinstalleerd, blijft -ie maar roepen dat ik eerst mijn iPhone opnieuw moet opstarten. Dat kan ik tien keer doen, maar Swirly weigert steevast dienst. Ik heb een iPhone 8GB 1.1.4. Kan iemand me helpen, misschien ben ik iets vergeten te doen of zo?
Tnx alvast PS: dit klinkt wel erg idioot misschien, maar je iPhone rebooten doe je toch gewoon met het knopje bovenop? Ik heb namelijk een keer de thuisknop ingedrukt moeten houden na een crash en toen was ik alles kwijt. Ik ben bang als ik dezelfde handeling moet doen, dat weer gebeurt. Tenzij dat DE manier is om je iPhone echt aan en uit te zetten... nou ja, anyway, SwirlyMMS wil maar niet... Help? Laatst gewijzigd door D0minique; 30-04-08 om 21:24. |
|
|||
|
|||
bovenste knop en home knop samen indrukken voor minstens 10 sec tot het witte appeltje verschijnt
|
|
|||
|
|||
Tnx LazerG, Swirl werkt nu!
Laatst gewijzigd door D0minique; 01-05-08 om 12:56. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
MMS op 3.0 GM | Remcoblaakman | Archief | 2 | 10-06-09 15:20 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|