SMS berichten exporteren discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus als ik dit bestand (sms.db) op sla op de computer en later weer terugzet (na een herstel sessie) dan heb ik mijn oude sms'jes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dus als ik dit bestand (sms.db) op sla op de computer en later weer terugzet (na een herstel sessie) dan heb ik mijn oude sms'jes terug?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
idd
elke maand maak ik een backup op men macbook van adresbook sms en notes moest er ooit iets verkeerd gaan en ik moet upgraden heb je altijd een backup bij de hand
|
||||
|
||||
Welke gratis alternatieven zijn er voor een programma als iTwin, voor het geval je jouw iPhone niet wil jailbreaken, maar wel SMS berichten wilt exporteren?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mss helpt dit je ?
iphone sms backup export - convert your iphone text messages and contacts to PDF, CSV and XML
|
|||
|
|||
Ik ben niet zo thuis in al die databases en toestanden, toch heb ik al een en ander geprobeerd, maar ik raak er niet echt aan uit.. Ik zou dus mijn smsjes op pc willen zetten, dat is duidelijk. Ik heb Sqlite gedownload en mijn sms.db staat ook op computer, nu is mijn vraag hoe combineer ik die 2? Dit heb ik op pagina 1 gelezen:
Start na de installatie SQLite als volgt: Code: sqlite3 sms.db MAAR hoe doe ik dat?? Alvast bedankt aan diegene die dit (niet in het chinees) kan uitleggen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS'en exporteren naar computer | dromedaris | iPhone Apps | 1 | 29-11-10 23:38 |
SMS exporteren naar website | LucVG | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-03-09 13:56 |
iPhone: sms exporteren & importeren | Eendje | Jailbreak | 7 | 04-10-08 19:42 |
SMS / Chat exporteren | RAP | iPhone algemeen | 1 | 17-05-08 23:16 |
|
|