Unlocken van je iPhone met Ultrasn0w discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lees eerst: Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? Volg daarna de stappen in de handleiding hieronder: Jailbreak je iPhone eerst met Redsn0w of PwnageTool . ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Unlocken van je iPhone met Ultrasn0w
Lees eerst:
Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? Volg daarna de stappen in de handleiding hieronder:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
- de keuzehulp geeft "page not found" - jailbreakme.com vermeldt dat het op de device zelf nu werkt, maar daar heb ik niet veel aan, aangezien mijn iPhone 2 na een onbedoelde 3.1.3 update gelocked is in the "connect to iTunes/emergency call" screen - met redsn0w blijft het proces bij mij hangen in de "ipsw not recognized" - helaas zijn tot nu toe geen van de gebruikte handleidingen op deze site werkbaar gebleken voor mij ... Wie kan mij helpen, geen idee waar het aan ligt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlocken van iPhone 4 met BB 02.10.04 | Guest-20130718235855 | Unlock | 3 | 17-11-10 16:24 |
iPhone 3G: Is 3G + FW 4.1 nu te unlocken met Ultrasn0w? | tne7laa | Unlock | 2 | 19-10-10 17:23 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|