T-Mobile carrier logo [FW4.2.1] discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier een werkende tut om je T-Mobile iPhone van een logo te voorzien. Download WinSCP Maak verbinding naar je iPhone via WiFi (Zorg dat SSH ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
T-Mobile carrier logo [FW4.2.1]
Hier een werkende tut om je T-Mobile iPhone van een logo te voorzien.
vB Guru Laatst gewijzigd door TheProphet; 09-02-11 om 12:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Wiki Handleidingen
|
|
|||
|
|||
bij merkt het niet heb t-mobile er in het mapje gedaan etc paar keer respring maar niks werkt
in ifile zie ik het logo wel maar boven in niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja dat heb ik gedaan
kan ik niet van iemand de hele folder krijgen mischien klopt er iets niet in de folder ofzo |
|
|||
|
|||
niemand?????
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem, alle stappen exact opgevolgd, maar geen T-Mobile logo te bekennen. Twee keer geprobeerd. Ben je een stap vergeten op te schrijven?
|
||||
|
||||
Heeft niemand anders dit geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
kan niemand helpen ?
|
|
||||
|
||||
Leuk, zo'n tutorial zonder feedback.
|
|
||||
|
||||
Dit werkt voor de iPhone 3, maar niet voor de 4. Kopieer de logo's eens met de naam maar dan met @2x erachter, dus:
Default_CARRIER_TMOBILE@2x.png en FSO_CARRIER_TMOBILE@2x.png Edit: Je kan ook deze gebruiken: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-files-14.html Je moet voordat je iTunes start via de command line het volgende command invoeren; "C:\Program Filesi\Tunesi\Tunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1 Vervolgens kun je met de shift toets Updates zoeken ingedrukt kiezen voor een custom ipcc ( wel even het bestands type aanpassen door achter het veld met de file name voor ipcc ipv ipsw te kiezen)
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 25-02-11 om 22:02. |
|
|||
|
|||
optie 2 heb ik geprobeerd maar helaas nog steeds die saaie text
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb zelf geen T-Mobile, dus ik kan het niet testen, maar als via ssh kijk zie je dan op de volgende locatie wel een mapje TMobile_nl.bundle staan? /private/var/mobile/Library/Carrier Bundles/iPhone zoja, dan zal de logo's uit dit mapje waarschijnlijk moeten verplaatsen naar de volgende locatie. /System/Library/Carrier Bundles/iPhone/TMobile_nl.bundle, logo's eerste weggooien en vervolgend de logo's kopieren. |
|
|||
|
|||
kom er nog niet helmaal uit zo u een mapje kunnen posten waarin de logo staan met de plist files erbij? dank u
|
|
||||
|
||||
Hier een zipje met de complete map.
|
|
|||
|
|||
super bedankt heb hem op dezelfde locatie gezet als je zij maar helaas
|
|
||||
|
||||
Er zijn twee locaties volgens mij waar de anbieders instellingen kunnen staan:/private/var/mobile/Library/Carrier Bundles/iPhoneOf/System/Library/Carrier Bundles/iPhone/Welke van de twee bevat de TMobile map, kan overigens ook op beide plaatsen staan, dan kan je het makkelijkste op beide plekken de logo's vervangen.
|
|
|||
|
|||
/System/Library/Carrier Bundles/iPhone/ daar staat hij
|
|
||||
|
||||
Thanks jemmie, ik ga er vanavond even mee aan de slag!
|
|
||||
|
||||
Ok jongens, het is mij gelukt met iFunBox, let op: Ga in iFunBox naar Raw File System, dan /private/var/mobile/Library/Carrier Bundles.bundle en zet daar de onderstaande logo's in (eerst oude verwijderen). Dan ga je naar Raw File System, dan System/Library/Carrier Bundles/iPhone/TMobile_nl.bundle, verwijder ook die logo's en plaats ook onderstaande logo's in. Belangrijk: doe in iFunBox een Device Safe Removal om het op te slaan. Vervolgens hoefde ik niet eens te rebooten of respringen, maar de logo's waren meteen te zien.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
T-Mobile carrier logo [FW3.1.2] | TheProphet | Odido (T-Mobile) | 55 | 11-12-10 14:24 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
T Mobile Carrier Logo | macgreek | Odido (T-Mobile) | 79 | 14-08-09 14:08 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
|
|