Muziek discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Status: actueel De meestgestelde vragen over muziek en andere audio afspelen op de Apple iPhone [h="3"]Welke audioformaten kan de iPhone afspelen?[/h] De iPhone ondersteunt de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Muziek
Status: actueel
De meestgestelde vragen over muziek en andere audio afspelen op de Apple iPhone [h="3"]Welke audioformaten kan de iPhone afspelen?[/h] De iPhone ondersteunt de volgende muziekformaten:
Nee, Windows Media Audio is een muziekformaat van Microsoft. Dit formaat wordt niet ondersteund. Als je echt wilt, kun je wel met behulp van Glide Mobile muziek in WMA-formaat afspelen. [h="3"]Kan de iPhone ook Ogg Vorbis (.ogg) en FLAC afspelen?[/h] Standaard niet, maar met een jailbreak is daar via Cydia wel een mouw aan te passen: vlc4iPhone speelt .ogg bestanden af, deze applicatie is te vinden in de ZodTTD & MacCibi repo van Cydia (meer informatie). [h="3"]Is de speaker van goede kwaliteit?[/h] Voor een mobiele telefoon is de speaker behoorlijk goed, maar je kunt beter muziek via oordopjes luisteren. De speakerphone is aan de zwakke kant. [h="3"]Wat is het verschil tussen een gewone iPod en de iPhone?[/h] De iPod touch lijkt nog het meest op de iPhone. Lees voor meer informatie het artikel waarin we beide apparaten met elkaar vergelijken. Het verschil tussen de iPod touch en een gewone iPod classic of nano, is dat je op de iPod touch de beschikking hebt over een aarnaakgevoelig scherm, internetfuncties via Wi-Fi en nog een aantal andere extra’s, zoals de mogelijkheid om extra software (applicaties) te installeren. [h="3"]Welke iPod-functies zitten er op de iPhone?[/h] Muziek afspelen, zoeken aan de hand van nummer, album, artiest of genre, wachtwoordbeveiliging, shuffle, repeat (herhalen), waarderingssterren, audioboeken, podcasts, SoundCheck, de equalizer, on-the-go afspeellijsten en de volumebeperking. [h="3"]Kan ik mijn bestaande oordopjes gebruiken?[/h] Er zit een 3,5 mm hoofdtelefoonaansluiting op de iPhone. Op de eerste generatie iPhone heb je een verloopstukje nodig omdat de headsetaansluiting nogal diep zit. Bij de iPhone 3G is dat niet nodig: daar kun je elk type 3,5 mm oordopjes gebruiken. [h="3"]Zit er op de iPhone A2DP (Advanced Audio Distribution Profile) ondersteuning?[/h] Ja, sinds firmware 3.0 wordt A2DP ondersteund (iPhone 3G & iPhone3GS). Meer informatie vind je bij A2DP. Laatst gewijzigd door WDS001; 25-11-09 om 20:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
muziek verzenden
Hoe kan ik met mijn Iphone mp3 liedjes van op de Iphone verzenden naar een andere gsm???En is het mogelijk om Liedjes in te stellen als beltoon??GreetzJoeri
|
|
||||
|
||||
Je kan Liedjes instelen als beltoon, MAAR ze mogen dan niet langer zijn als 30 seconden, langer dan dat pakt de iPhone niet.
|
|
|||
|
|||
liedjes verzenden kan niet. Een mp3 is vaak 4 megabyte dus verzenden moet je helemaal niet willen.
|
|
|||
|
|||
Muziek verwijderen
Hoi, heeft iemand enig idee hoe ik de muziek weer van mijn iPhone (3g) verwijder?! via iTunes krijg ik het niet gevonden.. bvd
|
|
||||
|
||||
In iTunes op het pijltje links van de iPhone van........ en dan moet er muziek onder staan
|
|
|||
|
|||
hoi kan ik op mijn ifhone het belgeluid gerhalen tot wanneer ik het bericht heb geopend
Laatst gewijzigd door mieste; 03-09-08 om 01:02. Reden: foutje |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
beste bedankt maar heb nog een vraagje hoe kan ik die beltonen veranderen is dat via itunes of moet ik iets insta... alvast bedankt groetjes
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om mappen van div. soorten muziek te maken in de Ipod? bv. nederlands, rock enz...
|
|
||||
|
||||
Nee, maar je kan wel afspeellijsten maken
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: muziek | peterlala | iTunes | 2 | 15-03-11 11:10 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|