iTunes store ...Apps betalen met cadeaubonnen ?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zie de afbeeldingen niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zie de afbeeldingen niet
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De afbeeldingen zijn er niet meer... Altijd even de laatste post(s) lezen...
Wat ik al zei: zoek in Google Maps een Apple Store in Florida (of een andere staat zonder taxes) en gebruik dat adres! Werkt perfect! Heb nu al meerdere apps gekocht |
|
|||
|
|||
Heb nu ook een US account aangemaakt omdat ik wat gedoe had met ClickandBuy. Mijn applicaties die ik op mijn NL account had gekocht staan nog steeds in iTunes. Mijn vraag is alleen, als mijn PC crasht of iets kan ik dan mijn applicaties altijd weer terugkrijgen? Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Heb het nooit meegemaakt.
|
|
||||
|
||||
Hmmm, tja, dat vraag ik me ook af... Even googlen? Aha:
Je kunt met iTunes een back-up maken (van al je muziek, of 'slechts' je iTunes aankopen) op CD (of DVD). Bestand > Reservekopie maken Volgens mij laat Apple je de app niet opnieuw (gratis) downloaden... Ik heb ze nu iig naar meerdere plaatsen gekopieerd (o.a. naar een DVD) Oh, ik heb trouwens wel dit gevonden: Citaat:
Laatst gewijzigd door sNicker; 19-07-08 om 14:48. |
|
|||
|
|||
wat moet je nemen om met creditkaart te betalen op de website van clickandbuy?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je reactie. |
|
|||
|
|||
Neen, je kan ook zonder een betaalkaart een account aanmaken, en met zo'n prepaidkaart alle aankopen doen. Werkt hier in België perfekt.
|
|
|||
|
|||
Op ebay staan deze cadeaobonnen ook.
Check wel even de reacties van vorige klanten bi de verkoper ivm oplichting. |
|
||||
|
||||
//Meerdere discussies samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Ga voor die bonnen of "iTunes Gift Cards", zoals ze officiëel heten, naar de iTunes Gift Card Store
Daar heb ik voor $38 mijn card besteld, binnen 24 uur een $40-code in de mail! Werkt perfect! (Meteen Super Monkey Ball en andere spellen gekocht ) |
|
||||
|
||||
betaalkaarten in appstore
sinds kort heb ik mijn first gen iphone geupdate naar firmware 2.0. hier geniet ik volledig van. maar nu wil ik gebruik maken van appstore en vandaar ook mijn vragen.
kan je ook in appstore gebruik maken van die speciale betaalkaarten van itunes?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor zover ik weet wel. Je kan die ook aankopen via ebay vanuit VS. Zijn goedkoper dankzij dollar. |
|
||||
|
||||
ok dus als ik vandaag bijvoorbeeld naar de dixons ga en zo'n kaartje aanschafen. dit vervolgens in itunes invoeren en dan kan ik apps ermee kopen
|
|
||||
|
||||
je moet wel account hebben in itunes
ik heb al jaren een account bij itunes en koop mijn kaarten bij mediamarkt heb gisteren een hoop games gekocht werken allemaal perfect op de iphone dankzij dev team ! |
|
|||
|
|||
ik zit nu zelf met een UK account, werkt perfect!
Ik heb nog wel een aantal UK giftcards van £10 over mocht iemand intresse hebben.. |
|
||||
|
||||
*delete this please*
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waar ze in NL verkrijgbaar zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet jij waarmee het Nederlandse mobiele nummer begint als je een US-account aanmaakt? Of kan dit gewoon beginnen met 06? |
|
|||
|
|||
Uitleg: Itunes store account zonder betaalmiddel
Hoe je een itunes store account aanmaakt zonder betaalmiddel?
Omdat veel mensen het niet weten en er veel verwarring over is zet ik het hier maar even. Stap 1)Ga naar TuneCore: 34 Stars en kopieer de code Stap 2)Ga bij de itunes store naar nieuw account aanmaken Stap 3)Links onder het kadertje staat code inwisselen klik daar op en vul de code in Stap 4)Klik Wissel in Stap 5)Er wordt om je accountgegevens gevraagd, klik Maak account aan Stap 6)Vul alles in Stap 7)Je kan bij de optie Creditcard geen klikken Je krijgt dan nog een melding dat de code niet geld of zo iets maar dat maakt niet uit, klik op annuleren en je hebt een volledig werkend account zonder creditcard |
|
||||
|
||||
Leuk dat je dit meldt maar staat al een paar keer hier:
Heb ze samengevoegd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps betalen | kakkert | iPhone Apps | 13 | 26-04-11 23:43 |
Mac OS X: Nieuwe licentie overeenkomst (apps) iTunes store | joopgij | iTunes | 7 | 11-09-08 04:51 |
|
|