Alternatief voor TuneLyrics ?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik gebruik TuneLyrics om de teksten van de liedjes te importeren in Itunes.Het probleem is dat dit progje de nederlandse en franse liedjes bijna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief voor TuneLyrics ??
Dag,
Ik gebruik TuneLyrics om de teksten van de liedjes te importeren in Itunes.Het probleem is dat dit progje de nederlandse en franse liedjes bijna nooit niet vind.Bestaat er een alternatief? Nu heb ik wel een site gevonden waar ik het merendeel kan vinden,maar als ik een copie/paste wil doen gaat dit niet.In Itunes ,daar waar de tekst moet komen kan ik geen paste doen. Thanks
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Rechtermuisklik op het nummer (in iTunes), 'Info tonen' aanklikken en gaan met die banaan.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor SMS | CrimpyRex | iPhone Apps | 1 | 05-05-10 22:17 |
Alternatief voor BiteSMS? | ^3Ge^2rard | iPhone algemeen | 10 | 25-09-09 13:34 |
Alternatief voor AV kabel? | PieNr1 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-04-08 20:31 |
|
|