iTunes store ...Apps betalen met cadeaubonnen ?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Patipod 1 account is voldoende. Je hebt een Belgische account toch. Je koopt hier je muziek, films enz. Die staan dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Belgische account
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kan met mijn Nederlandse account gewoon covers downloaden hoor...
Zou leuk zijn als je met NL CC in iTunes US Store kon shopen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het gaat er dan voornamelijk om dat de prijsverschillen zo groot zijn in de verschillende stores en dat je vanuit het ene land niet in een store van het andere land kan kopen. Dus als dat erdoor komt, wordt het waarschijnlijk gewoon overal even duur |
|
|||
|
|||
bij mij komt de functie 'none' er ook niet te staan! ??
|
|
|||
|
|||
ik krijg de optie "none" ook niet te zien dus?
|
|
||||
|
||||
Het is mij wel gelukt. Via Ebay een iTunes Gift Card gekocht en vervolgens een film gehuurd. Ging helemaal goed.
Die kan ik alleen niet naar mijn Iphone kopieren. Krijg de melding: "iTunes could not connect to the iTunes Store. Make sure your Internet connection is active and try again." Schijnt een bug te zijn?.....
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik doen het niet goed volgen. Maar waar en hoe stort je geld! Gr, Ronald |
|
|||
|
|||
gaat het ook met games die kan je ook op de amirikaanse itunes kopen
|
|
||||
|
||||
Games op de iPhone... Not yet...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Yep jammer.., None kiezen kan echt niet meer...
|
|||
|
|||
Wacht, ik heb vastgehouden als een pitbul
Blijkt dat als je de code van Stiruam zelf neemt, je wel de optie "none" krijgt. Het is me nu dus wel gelukt met code "EFN6FWPKA7WW"! Helaas is het nog steeds niet mogelijk om rechtstreeks daadwerkelijk met de aangemaakte amerikaanse account iets te kopen op itunes maar dat was al bekend. Groetjes. Macferna |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kon de film dus alleen niet verplaatsen naar mijn iphone, maar daar lopen al hele volksstammen tegenaan. Heb de film (3:10 to Yuma) dus uiteindelijk maar op mijn mac gekeken..... Heb ook al weer gelezen dat de ZiPhone jailbroken iPhones geen problemen hebben met gehuurde films kijken op iPhone (sorry eigenlijk een beetje off topic) |
|
|||
|
|||
Is het ook mogelijk om een fake engels account te maken?
Ik heb nog een hele stapel redeemcard liggen uit engeland van 10 pond ieder. lijkt me wel gaaf als ik die kan gebruiken |
|
||||
|
||||
Met die nieuwe codemaker werkt het perfect..!! Ik heb nu ook een account kunnen aanmaken...
|
|
||||
|
||||
Hmm.. dus als ik het goed begrijp kan ik zelfs niet met een Amerikaanse Gift Card een film oid huren?
|
|||
|
|||
Hey.
bedankt ik heb me echt zot gezocht voor een manier om mijn album arts op te halen. echt bedankt |
|
|||
|
|||
Waarom lukt het mij dan niet?
Ik krijg wel die code welke ik van die site moet halen (daarna is mijn ITUNES/STORE nl-talig) maar dan ga ik naar de rechterkant in de store. Daar staat inwisselen, en doe ik die code plakken. Maar ik moet dan opeens inloggen met apple id? Klopt dit allemaal nog wel? Kan iemand me verder helpen? Lijkt me namelijk erg relax om die album arts te hebben... |
|
|||
|
|||
Ik heb een account kunnen aanmaken!!
Via de code die ik gebruikt heb krijg ik ook plots een 10tal nr's in mijn bib?! Mijn prob.: Nu heb ik via n vriend in de VS gevraagd om mij een itunes gift card te kopen en dan de code door te sms'en ,ik probeer nu deze code in te brengen maar dat wil ni lukken?? How come?? Vriendelijke groet. |
|
||||
|
||||
Als je een Nederlands account hebt, kun je er geen Amerikaanse gift cards op storten en vice versa. Je kunt wel gewoon je land wijzigen, dus als je VS giftcard op is, kun je nog Nederlandse store benaderen. Gisteren gedaan, werkt perfect!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps betalen | kakkert | iPhone Apps | 13 | 26-04-11 23:43 |
Mac OS X: Nieuwe licentie overeenkomst (apps) iTunes store | joopgij | iTunes | 7 | 11-09-08 04:51 |
|
|