DEV: Eigen Icon voor Webclip discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je een webpagina beheert (zoals ik iHome heb) en je een eigen icoon voor de Webclip (een snelkoppeling naar de site voor op je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
DEV: Eigen Icon voor Webclip
Als je een webpagina beheert (zoals ik iHome heb) en je een eigen icoon voor de Webclip (een snelkoppeling naar de site voor op je Springboard) wilt maken, zul je een stukje code moeten toevoegen aan je site.
<link rel="apple-touch-icon" href="NAAM_ICOON.png"/> op deze manier krijg je een gepersonaliseerd icoon voor de webclip. Probeer maar eens een webclip te maken voor iHome (iphone.sossie.nl), door op het plusje in Safari en dan de middelste optie. (Zet in beginscherm). Je zult een leuk icoontje voor op je Springboard ontvangen. Veel succes ermee.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En sinds eergisteren ook al geïmplementeerd voor iphone.iphoneclub.nl (portal) en alles over de apple iphone (in Nederland) | Apple iPhone | » iPhoneclub.nl (de voorpagina)
|
|
|||
|
|||
handy!
|
|
||||
|
||||
In safari open ik de site http://iphone.sossie.nl
Deze pagina zou ik graag als webclib op mijn home screen willen. Maar als ik op het + tekentje druk krijg ik alleen de optie om hem als bookmarks in mij favorite lijst te zetten ik krijg geen optie te zien van zet in beginscherm. wat doe ik fout? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat zijn de standaard afmetingen voor zo'n icoontje?
|
|
||||
|
||||
De standaard icoontjes zijn als ik het goed heb 60x60 pixels. Dus ik neem aan dat zo'n icoontje dezelfde afmetingen heeft.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
verdorie.. zat in de buurt
Heb zelf een aantal thema's in elkaar gedraaid en de icoontjes dus ook aangepast, maar blijkbaar niet exact genoeg naar het formaat gekeken |
|
||||
|
||||
Je bent wel precies geweest. een WebClip is 57px bij 57px, een icon op je Springboard is 60px bij 60px
Laatst gewijzigd door Nikooos; 12-02-08 om 21:10. |
|
|||
|
|||
60, 57 ik zie geen verschil op de iPhone.
De eerste Nederlandse festival website voor de iPhone: Motel Mozaïque 2008 Festival |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Eigen Icon's | Qlimax | Archief | 7 | 28-03-09 21:04 |
Hoe maak ik een eigen webclip? | Amore | iPhone Apps | 2 | 10-06-08 19:03 |
Een webclip voor iedere site | jeppeb | iPhone Apps | 0 | 25-03-08 21:09 |
|
|