Hoe maak ik een eigen webclip? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Als ik op safari zit en iets wel opslaan op mijn beginscherm, dan wordt er vanzelf een icoon voor aangemaakt. Ik wil die ene ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe maak ik een eigen webclip?
Hee,
Als ik op safari zit en iets wel opslaan op mijn beginscherm, dan wordt er vanzelf een icoon voor aangemaakt. Ik wil die ene icoon dus veranderen, maar dan moet ik het dus eerst kunnen vinden met WinSCP of Iphonebrowser etc. Weet iemand waar ik die kan vinden? Laatst gewijzigd door Amore; 10-06-08 om 18:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met deze tip weet je alles: iPhone en iPod touch webclip-iconen aanpassen
|
|
||||
|
||||
Thank U
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak je een schermafbeelding van een 'locked screen' ? | tonhaarmans | iPhone algemeen | 8 | 15-06-14 20:29 |
Hoe maak ik een eigen afbeelding voor applicatie van mobiele website? | Youdidit | Desktop-applicaties | 3 | 30-09-10 18:17 |
Hoe maak ik een call to button op een iPhone website? | bart&dennis | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 30-11-09 18:13 |
hoe maak je een winterboard | dimiboy | Jailbreak apps en thema's | 9 | 07-03-09 19:26 |
DEV: Eigen Icon voor Webclip | sossienl | iPhone Apps | 10 | 13-02-08 14:14 |
|
|