iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP! Weet er iemand hoe je veilig je gegevens kunt backuppen bij een crash (1.1.3/BL.4.6) zonder alles te verliezen? Ik krijg enkel een Apple logo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen?
HELP! Weet er iemand hoe je veilig je gegevens kunt backuppen bij een crash (1.1.3/BL.4.6) zonder alles te verliezen?
Ik krijg enkel een Apple logo op het scherm! Zou graag m'n gegevens backuppen voordat ik deze herstel en kan momenteel syncen via itunes, maar m'n notities, sms, youtube-, safari -bladwijzers, etc kan ik niet backuppen! Itunes zou zogenaamd sms en notities ook synchroniseren? Heb de posts/forums er al op nagelezen en verschillende progs geprobeerd. iPhonepcsuite lukt niet -> ziphone unlocked, kan niet bij installer. Safi en Winscp gaan via Wi-Fi (kan niet in menu). Niks dus via XP, misschien met mac? Zou ik ZiPhone proberen en hopen dat alles goed gaat of laat ik iTunes herstellen (manueel 1.1.3 aanklikken)? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je OpenSSH had geinstalleerd kun je proberen in te loggen via je pc. Dan zou je nog veel kunnen backupen. Meer uitleg over hoe en wat staat in de wiki en is te vinden via google.
iTunes synct niet notities en sms.
|
||||
|
||||
Thanks 4 the repons Destiny, maar openssh gaat toch normaal via Winscp en deze gaat dan weer via Wi-Fi nietwaar? Heb een usb applicatie nodig met dezelfde functionaliteiten als Winscp lijkt me..
|
|
|||
|
|||
Probeer iBrick eens, of total commander met de iPhone plug-in.
|
|
||||
|
||||
Dubbele post
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | iPhone algemeen | 15 | 10-12-15 12:30 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? ->iPhone crash | Flyerbunch | Archief | 4 | 30-04-08 11:50 |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | Archief | 1 | 30-04-08 11:49 |
HELP!!!!! Ipod Touch 8GB jailbreak - zonder Gegevens te verliezen!? | Funnyplay | Unlock [archief] | 5 | 17-04-08 15:15 |
|
|