Blijft op Apple logo hangen na herstellen reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem , nadat ik firmware 2.1 op men iphone gezet had , werkt alles maar nadat ik een reservekopie herstelt , dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blijft op Apple logo hangen na herstellen reservekopie
Ik heb een probleem , nadat ik firmware 2.1 op men iphone gezet had , werkt alles maar nadat ik een reservekopie herstelt , dan reboot men iphone en blijf die hangen op het apple logo , maar itunes herkent de iphone en zit heel de tijd de synchroniseren , na synchroniseren boot die weer en weer synchroniseren en zo de hele tijd. Kan iemand mij helpen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer eens een restore
|
|
|||
|
|||
Na restore werkt het dus wel , ma na de herstellen van de reservekopie werkt het weer niet , dan blijft het weer hangen op de apple logo en trilt soms en ook dat gedoe met synchronisatie. Kan het misschien zijn dat de reservekopien beschadigd zijn ? en waar ligt de reserve kopiën ?
ik heb nu gewoon in plaats van herstellen van reservekopie , als nieuwe iphone configureren gepakt. Nu is alles in orde maar ik ben wel mijn sms en instellingen kwijt. edit : ja topic mag gesloten worden , ik heb de oplossing gevonden The first issue, the iphone that won’t reboot, can be caused by a couple things. One is having 5 icon dock installed and then restoring the backup without it installed. To prevent this, install 5 icon dock prior to restoring the backup. Also install openSSH before restoring your backup. In worst case event, you can ssh in and delete /var/mobile/Library/Preferences/com.apple.springboard.plist. This should let the iPhone boot up. Laatst gewijzigd door ArB; 20-09-08 om 02:46. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 blijft hangen op Apple Logo | scoop1 | Jailbreak | 4 | 02-04-11 13:49 |
help iphone blijft hangen op apple logo | andres666 | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 22:24 |
Iphone 3g blijft hangen op apple logo | danny--dj | iPhone algemeen | 2 | 25-10-09 13:49 |
Blijft hangen op Apple logo | OiP | Archief | 1 | 28-04-09 23:48 |
iphone blijft hangen (apple logo) | Berten.. | Archief | 3 | 14-07-08 16:37 |
|
|