adresboek synct niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, al vanaf de installatie van de 2.1 firmware (custom van michael) synct mijn contacts niet meer. ik kan wel de hele berg contacten uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
adresboek synct niet
hallo,
al vanaf de installatie van de 2.1 firmware (custom van michael) synct mijn contacts niet meer. ik kan wel de hele berg contacten uit adresbook naar de iphone overhevelen. maar wijzigingen zitten er niet bij ik snap er niets van. als ik een extra adreslijst er komen dus WEL kaartjes bij, maar alleen oude ongewijzigde als ik een foto toevoeg en dan sync, dan staat de foto ook niet in de iphone iemand dit wel eens gezien? j. -EDIT: heb net als test een nieuwe adreslijst gemaakt, die gevuld met contacten uit een oude adreslijst en VOILA, nu komt alles wel door... RAAR? vind ik wel! maar het ligt dus kennelijk niet in de custom. gelukkig maar. Laatst gewijzigd door brouw139; 19-09-08 om 19:39. Reden: probleem lijkt opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone synct niet meer | coltrane | iTunes | 0 | 07-08-10 23:42 |
2G synct niet, help :( | djseven | iPhone algemeen | 1 | 21-06-09 20:43 |
synct muziek niet goed | gewoanrene | iTunes | 5 | 06-05-09 17:41 |
Adresboek synct niet meer | madmark | iPhone algemeen | 2 | 29-01-08 01:34 |
|
|