Help ben ik nou echt blond ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) vraag ik heb een film in itunes staan geconventeerd voor de iphone, die zet ik dus in mijn film bibliotheek, dan ga ik naar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help ben ik nou echt blond ?
vraag
ik heb een film in itunes staan geconventeerd voor de iphone, die zet ik dus in mijn film bibliotheek, dan ga ik naar mijn apparaat, dan klik ik tabblad video, maar helaas daar kan ik niks vinden om te synchroniseren. wat doe ik fout ???????? nu nog leuker nu stopt mijn dochter haar nieuwe ipod erin dan krijgt zij dus een tabblad met film en kan zij heerlijk wel films kijken op haar ipod. ik snap het niet meer wie kan mij helpen????? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je op het tabblad ''Videos'' bent, dan moet je een klein stukje naar beneden scrollen en daar aanvinken welke videos/films je wilt synchroniseren.
Je kan ook je iPhone op handmatig zetten zodat je je videos en films gewoon naar je iPhone kan slepen vanuit de tab ''Videos''. Dit doe je door op je iPhone te klikken in iTunes, vervolgens het 3de hokje aanvinken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je reaktie !!!! |
|
||||
|
||||
Maar: is daarmee je vraag nu ook beantwoord of je echt blond bent?
|
||||
|
||||
Maar het probleem is wel opgelost.
Slotje dus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help, ik ben blond | lisa123 | Archief | 1 | 02-11-09 19:37 |
Typisch gevalletje blond?? | Zusjesenco | iPhone algemeen | 19 | 05-01-09 03:32 |
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS | vinnieblanco | Overige providers Nederland | 5 | 18-08-08 23:54 |
|
|