//

Muziek PC synchen met iTunes bibliotheek

Muziek PC synchen met iTunes bibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 1 map op mijn PC waarin al mijn muziek staat. In iTunes heb ik deze map als bibliotheek toegevoegd. Echter, wanneer ik nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-09, 17:15
Trapani Trapani is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard Muziek PC synchen met iTunes bibliotheek

Ik heb 1 map op mijn PC waarin al mijn muziek staat. In iTunes heb ik deze map als bibliotheek toegevoegd.

Echter, wanneer ik nieuwe muziek in die map op mijn PC stop, komt deze muziek niet in mijn iTunes bibliotheek terecht. En wanneer ik deze map opnieuw handmatig toevoeg, komen alle nummers er dubbel in te staan.

Hoe kan ik deze map op mijn PC synchen met mijn iTunes bibliotheek??

Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-09, 17:19
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Een nieuw nummer apart toevoegen? Bestand -> Bestand aan bibliotheek toevoegen.
  #3  
Oud 23-10-09, 13:17
RedBull RedBull is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Niel
Berichten: 89
Stuur een bericht via MSN naar RedBull Stuur een bericht via Yahoo naar RedBull
Standaard

kan dit niet automatisch
vroeger gebruikte ik music match en deze controleerde bij opstart naar nieuwe bestanden
  #4  
Oud 23-10-09, 14:11
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

iTunes werkt niet volgens het principe van alles vanzelf toevoegen wat in een map staat maar precies omgekeerd; alles wat je toevoegt in de iTunes map zetten (tenzij je deze functionaliteit expliciet uitzet).

Op een Mac kan je de door jouw gewenste manier van werken eenvoudig realiseren met folder actions, maar geen idee of Windows al zo ver is dat ze dit van Apple gejat hebben, waarschijnlijk pas bij de volgende Windows versie.
  #5  
Oud 23-10-09, 15:14
RedBull RedBull is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Niel
Berichten: 89
Stuur een bericht via MSN naar RedBull Stuur een bericht via Yahoo naar RedBull
Standaard

ik heb net gezien dat er in de map muziek /iTunes een map staat Automatisch toevoegen aan iTunes
maar mijn muziek staat op een externe schijf
zou ik de verwijzing niet kunnen aanpassen van die map
zodat de map Automatisch toevoegen aan iTunes blijft staan maar als je er op klikt doorgestuurd word naar mijn muziek map

met de map mijn afbeeldingen kon ik dit doen maar bij deze zie ik de optie niet staan
ik werk onder vista

alvast bedankt
  #6  
Oud 23-10-09, 16:46
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Geen idee. Ik ben gelukkig sinds de komst van XP met zijn teletubbie interface al bekeerd tot het Macdom. Ik ken daar geen mapjes "Automatisch toevoegen aan iTunes".

Ik vrees dat je toch op een Windows kenner zult moeten wachten want Mac en Windows zijn echt compleet verschillend als het gaat om file-handling. Onder Mac kan je gewoon mappen naar andere plekken verkassen, maar onder Windows zou ik dat maar even niet doen.
  #7  
Oud 23-10-09, 17:37
RedBull RedBull is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Niel
Berichten: 89
Stuur een bericht via MSN naar RedBull Stuur een bericht via Yahoo naar RedBull
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ℜuben Bekijk bericht
Geen idee. Ik ben gelukkig sinds de komst van XP met zijn teletubbie interface al bekeerd tot het Macdom. Ik ken daar geen mapjes "Automatisch toevoegen aan iTunes".

Ik vrees dat je toch op een Windows kenner zult moeten wachten want Mac en Windows zijn echt compleet verschillend als het gaat om file-handling. Onder Mac kan je gewoon mappen naar andere plekken verkassen, maar onder Windows zou ik dat maar even niet doen.

dat is mijn volgende aankoop
een mac laptop
iedereen is daar vol lof over
  #8  
Oud 17-11-09, 12:24
Marc1969 Marc1969 is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oosterhout (NB)
Berichten: 71
Standaard

Ik haak hier nog even aan. Topic titel heeft iig te maken met mijn probleem, alleen ben ik nog niet eens toe aan syncen maar doet mijn probleem zich al iets eerder voor:

Als ik een map toevoeg aan de iTunes Bibliotheek, maakt iTunes daar per nummer een Album van. 22 nummers = 22 Albums = ERG ONOVERZICHTELIJK. En dan heb ik het nog maar over één map...

Ik dacht dat het lag aan de ID3 tags, maar die zijn ook allemaal gelijk voor de betreffende nummers. Is er iemand die mij even de gouden tip kan geven?

//EDIT: Ik kan ´m gelukkig zelf al geven. Ik zal m´n bericht niet verwijderen, misschien heeft iemand er nog iets aan.

Het ligt TOCH aan de ID3 tags, nl. aan de ´Album Artist´. Voor deze (verzamel) map waren dat allemaal verschillende, vandaar dat iTunes ze als verschillende albums zag. Nu met Tag ´n Rename allemaal gelijk gemaakt en is het probleem verholpen.

Laatst gewijzigd door Marc1969; 17-11-09 om 12:32. Reden: Zelf al opgelost...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek (mp3) komt niet in itunes bibliotheek. Econz iTunes 3 30-05-10 10:59
Kan App store programma's niet synchen met itunes robins1982 iTunes 0 23-04-10 14:16
Windows: Muziek bibliotheek naar IPhone Appelig iTunes 8 07-03-10 00:57
Mijn iPhone synchen met 2 verschillende iTunes deni.88 Archief 9 20-11-09 19:46
Windows: Muziek uit bibliotheek verdwenen? jay_dee iTunes 0 10-08-09 17:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.