Hoeveel App Store apps heb jij in iTunes staan? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoeveel applicaties heb jij? .... 'Klik' : Spoiler...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoeveel App Store apps heb jij in iTunes staan?
Hoeveel applicaties heb jij?
.... 'Klik' :
Spoiler
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 16-08-09 om 17:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
101, waarvan 10 op de iPhone staan.
Geldverspilling |
|
|||
|
|||
Ik heb 476 app's in itunes staan. Ik post daarom maar geen screenshot.... Ik verwijder niets, ik laat het gewoon staan.
Zijn de Blob en SkyCoaster 3D trouwens leuk? |
|
||||
|
||||
Lol iMario is precies een fan van PapiJump
Heb er 235, ik weet niet hoe je een screenshot plaatst / maakt van je iTunes... |
|
||||
|
||||
Het zijn er in totaal 68:
Spoiler
P.S. Misschien beter om het in spoilers te zetten |
|
||||
|
||||
Zeker! De Blob is erg leuk! Check anders eerst eens YouTube voor reviews.
SkyCoaster 3D is ook een topper! Alsof je je iPhone in geslurpt word. PapiGames zijn goed! Citaat:
Daarna kun je met Photobucket je foto/screenshot uploaden. (Zijn nog meer sites voor, zoals; ImageShack etc...) Inderdaad. Post aangepast! Laatst gewijzigd door iMario; 02-03-09 om 20:07. |
|
||||
|
||||
Okii, zal het eens uitproberen (Tx)!
|
|
|||
|
|||
Bij deze die van mij, ik heb de iphone pas 4 dagen dus nog niet superveel apps maar daar komt vanzelf veradering in
Ps hoe maak je eigenlijk een spoiler?
Spoiler
Laatst gewijzigd door Destiny; 02-03-09 om 22:43. Reden: Zo, kijk maar even hoe ik dat gedaan heb door op Edit te drukken ;) |
|
||||
|
||||
@iMario:
Zijn Bomberman Touch en PocketGod de moeite? Print Screen is nergens te vinden in iTunes, zal maar overgaan op je profiel... Laatst gewijzigd door Bordyl; 02-03-09 om 22:25. |
|
|||
|
|||
Wow nice games heeft iemand ook zo'n iBeer? Kan ook iWater zijn als het maar die soort is Want sommige zeggen dat het een trick is en sommige dat het waar is?
|
|
||||
|
||||
Ik zou beter ook eens kuis houden in die lijst met Apps... Neemt alleen plaats en maakt een slecht overzicht.. Bovendien kunnen er maar de helft op je iphone!
Laatst gewijzigd door Bordyl; 02-03-09 om 22:36. |
|
||||
|
||||
Vroeger was het een filmpje. Nu heb je er ook een applicatie van dat het echt werkt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tel maar
|
||||
|
||||
36 Het staat er onder
|
|
|||
|
|||
Elke (geprijsde) applicatie heb ik netjes en eerlijk geld betaald.. Elke maand jaag ik zo'n €60 door de Appstore.. Vreselijk, en dat met een krantenwijk, schoonmaken en TNT..
Check deze apps!
Spoiler
Laatst gewijzigd door lnn.art; 04-03-09 om 01:23. Reden: kijken of het plaatje nu wel lukt |
|
|||
|
|||
Ik heb er 141 voor in totaal 1.05Gb aan applicaties.
Enne BTW, je hoeft toch niet zonodig in iTunes een printscreen te doen, gewoon naar de locatie gaan en Ctrl + A en je hebt ze allemaal geselecteerd en onderaan krijg je de nodige gegevens te zien. |
|
|||
|
|||
Ja maar Dennis, we willen bestuderen welke apps jij dan allemaal gedownload hebt..!
|
|
||||
|
||||
Ik zit op 204, en het groeit elke dag
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Jij hebt betaald voor 3 'pinautomaat-spotters' apps? Jeetje.. Hoe kan het nou in functionaliteit verschillen, behalve de verschillende icoontjes en wellicht een iets afwijkende UI ?
|
Labels |
app store apps, applicaties, hoeveel apps, iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoeveel apps heb jij nu | T.Verhoeven | Chat en geruchten | 19 | 18-08-10 20:57 |
23 juli verkoop iPad NL store, welke software heb jij? | MichaelJ | iPad algemeen | 11 | 23-07-10 21:45 |
Welke App heb jij ontwikkeld? | Gekko | Archief | 1 | 13-09-09 22:07 |
Hoeveel uur heb jij al met je Iphone gebeld ? | Frits | Chat en geruchten | 3 | 04-11-08 17:51 |
|
|