//

Is er een Profile applicatie?

Is er een Profile applicatie? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen een 3gs. Mooi ding, maar wat mij verbaast is dat er geen profielen op zitten waar je instellingen als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-09, 21:33
ploppy ploppy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 7
Standaard Is er een Profile applicatie?

Ik heb sinds een paar dagen een 3gs. Mooi ding, maar wat mij verbaast is dat er geen profielen op zitten waar je instellingen als ringtone, volume enz. kan instellen en waartussen je kan switchen.

Is er een profile app die dit kan regelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-09, 21:45
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Alleen als je jailbreakt. Dan is er myprofiles
  #3  
Oud 07-10-09, 22:21
Guest-20230818000136
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je dit echt nodig dan? Je kan aan iedere persoon een specifieke ringtone hangen in het veld van die persoon in je contacten als je wil. Verder zit er een 'silent ringer switch' aan de zijkant van de iPhone voor vergaderstandje.
Lijkt mij persoonlijk afdoende.
  #4  
Oud 07-10-09, 23:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkieman Bekijk bericht
Lijkt mij persoonlijk afdoende.
"Adjust Wi-Fi, Bluetooth, GPS, Push Email, Auto Lock, and 3G based on Location, Time of Day, and more" van die App zou ik graag hebben op mijn niet gehackte iPhone!

Iedere keer als ik thuis kom Wi-Fi aanzetten en weer uitzetten als ik vertrek begint best te vervelen... (en voor 3G en werk net omgekeerd)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 08-10-09, 06:54
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
"Adjust Wi-Fi, Bluetooth, GPS, Push Email, Auto Lock, and 3G based on Location, Time of Day, and more" van die App zou ik graag hebben op mijn niet gehackte iPhone!

Iedere keer als ik thuis kom Wi-Fi aanzetten en weer uitzetten als ik vertrek begint best te vervelen... (en voor 3G en werk net omgekeerd)
Laat de Wi-Fi toch gewoon aanstaan, het is niet dat het echt zoveel vergt van de battrerij als je geen Wi-Fi gebruikt en vaak hangt de iPhone toch dagelijks aan de PC (althans in mijn geval).

En anders moet je eens een developer benaderen en investeren door een app te laten ontwikkelen en hopen dat je hem kan slijten in de app store, dan verdien je er nog aan ook.
  #6  
Oud 08-10-09, 09:49
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Alleen als je jailbreakt. Dan is er myprofiles
Dit is idd een handige app
Heb hem gedownload via Cydia maar het is een trail versie, nu heb ik gezocht naar een optie om hem aan te schaffen maar kan dat niet vinden, ook niet via Rock.

Enig idee ?
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #7  
Oud 08-10-09, 09:53
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Via de site in mijn vorige post kan je hem toevoegen aan je winkelwagen. (add to cart)

Moet je wel je rock ID en paswoord ingeven.
  #8  
Oud 08-10-09, 10:01
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Ja heb ik en zover kom ik ook, maar dan......
Je krijgt een key?
En waar kan ik die ingeven? in de app zelf?

Edit: Ik ben eruit, kopen via Rock en als je dan de app opent download ie vanzelf de licentie

Laatst gewijzigd door FridgeNL; 08-10-09 om 10:21.
  #9  
Oud 08-10-09, 10:44
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Mooi zo

Hier nog een handleiding. Always comes in handy.
  #10  
Oud 08-10-09, 14:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Laat de Wi-Fi toch gewoon aanstaan, het is niet dat het echt zoveel vergt van de battrerij als je geen Wi-Fi gebruikt en vaak hangt de iPhone toch dagelijks aan de PC (althans in mijn geval).
De batterij van mijn iPhone haalt soms het einde van de werkdag niet; dus alle beetjes tellen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
En anders moet je eens een developer benaderen en investeren door een app te laten ontwikkelen en hopen dat je hem kan slijten in de app store, dan verdien je er nog aan ook.
Ik meen gelezen te hebben dat Apple het wijzigen van dit soort instellingen via 3rd party Apps niet toestaat...
  #11  
Oud 08-10-09, 16:11
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
De batterij van mijn iPhone haalt soms het einde van de werkdag niet; dus alle beetjes tellen...


Ik meen gelezen te hebben dat Apple het wijzigen van dit soort instellingen via 3rd party Apps niet toestaat...
Ik zou het niet weten, maar er zijn zoveel verschillende app's die vragen om locatievoorziening in te schakelen, dus dat lijkt me een gelijkaardige methode. Je kan de app ook in Cydia ook te koop aanbieden toch? Ik ben zelf niet actief in het jailbreaken, het verste dat ik gegaan ben is unlocken van mijn iphone omdat ik gedowngrade had.
  #12  
Oud 08-10-09, 16:45
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik zou het niet weten, maar er zijn zoveel verschillende app's die vragen om locatievoorziening in te schakelen, dus dat lijkt me een gelijkaardige methode. Je kan de app ook in Cydia ook te koop aanbieden toch? Ik ben zelf niet actief in het jailbreaken, het verste dat ik gegaan ben is unlocken van mijn iphone omdat ik gedowngrade had.
De mogelijke beperking van Apple zit niet in het lezen van de locatie, maar in het schrijven van een (gewijzigde) configuratie.

Verder is er denk ik een technische beperking; de applicatie zou in de achtergrond moeten draaien en dat lukt niet zonder jail-break

In Cydia is er al zo'n applicatie, dan zou het hooguit concurrentie zijn.

(je laatste zin snap ik niet, maar die is voor de discussie niet direct relevant - neem ik aan)
  #13  
Oud 14-11-09, 13:45
videologic videologic is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 20
Standaard Gezocht : Telefoon profielen

Hello,

Als voormalig gebruiker van Windows Mobile gebruikte in vaak PhoneAlarm. Hiermee kan je telefoonprofielen aanmaken, zodat je met 1 druk op de knop kan instellen (tijdens vergaderingen etc) dat je alle oproepen met een triller aangekondigd worden -tenzij- telefoonnummer 'xyz'belde.. die moest dan aangekondigd worden met speciale beltoon 'ijy'.

Als ik op het forum zoek onder telefoon-profielen krijgt ik niets terug. Ook op Wiki kan ik niets vinden.

Kan iemand me even op een spoor zetten ?

Gr, Daan
  #14  
Oud 14-11-09, 13:54
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #15  
Oud 14-11-09, 14:00
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Dit zuigt... zit ik net een antwoord te tikken, heeft een moderator bij het plaatsen ineens het topic verplaatst... weg antwoord.

Wat ik had getikt; standaard zit er geen profiel-achtige functie op de iPhone. Het enige wat je kunt doen is een hardware schakelaar aan de zijkant omzetten om in één keer alle geluiden behalve de wekker uit te schakelen. Voor verdergaande handigheidjes zoals het Windows Mobile programma "PhoneAlarm" (reuze handig was dat) zal je moeten vertrouwen op appjes uit Cydia of misschien zelfs de app store.
  #16  
Oud 15-11-09, 12:03
ruffian ruffian is offline
• iOS 10.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 74
Standaard

Op mijn Nokia had een de mogelijkheid de mail tussen een bepaalde tijd niet op te halen.
Nu heb je aTimetool alleen die is betaald en ik blijf toch Nederlander. Iemand suggesties?
  #17  
Oud 01-12-09, 00:15
ruffian ruffian is offline
• iOS 10.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 74
Standaard

Mijn myProfiles periode is helaas afgelopen, iemand een idee voor een gratis vervanger?

Ik wil 's nachts bereikbaar zijn per telefoon/sms maar mijn mail hoef ik niet te horen.
Nu ben ik een beetje tegen het kopen van iPhone applicaties (ook al zijn het kleine bedragen) dus ben op zoek naar een alternatief. Vele applicaties zijn er wel om de iPhone in airplane mode te zetten maar ik wil wel bereikbaar blijven.
  #18  
Oud 13-12-09, 21:49
hvdbosch hvdbosch is offline
• iOS 11.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Midden des lands
Berichten: 2
Standaard

Een manier om profielen te managen zou erg prettig zijn!
Bluetooth uitzetten als die niet nodig spaart veel batterijverlies.
Is er echt geen app voor een niet gejailbreakte iPhone??
  #19  
Oud 28-12-09, 13:45
kris77 kris77 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

ik heb myprofiles via cydia. Als ik wil opstarten probeert hij automatisch licentie de downloaden en valt dan terug uit. Iemand een idee hoe dit komt?
  #20  
Oud 28-12-09, 13:51
ruffian ruffian is offline
• iOS 10.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris77 Bekijk bericht
ik heb myprofiles via cydia. Als ik wil opstarten probeert hij automatisch licentie de downloaden en valt dan terug uit. Iemand een idee hoe dit komt?
gekocht in Cydia of Rock?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft ervaring met aanpassen PLIST's (bluetooth profile)? allewijn iPhone algemeen 14 15-03-11 19:24
profile auto laden power bluetooth display on?? lprins iPhone Apps 0 19-10-10 21:01
Location profile switching JHX iPhone Apps 0 29-08-10 11:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34.