applicatie beveiligen met een paswoord discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mensen die programmas willen beveiligen met een paswoord. Het kan nu en hoe staat te lezen op deze link. Ik heb deze al geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
applicatie beveiligen met een paswoord
Voor mensen die programmas willen beveiligen met een paswoord. Het kan nu en hoe staat te lezen op deze link. Ik heb deze al geprobeerd en het werkt. Het enige dat mij (nog) niet lukt is het editen van de strings in springboard.app.
Veel suc6 ermee. [HOW TO] Lock Applications - ModMyiFone.com - iPhone | iPod Touch forums, news, apps, themes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lock.app
--even samengevoegd--
Ik kan me herinneren dat sommigen ook de mogelijkheid wilden om bepaalde programma's af te schermen met een wachtwoord. Zoals je contacts of SMS Wel dat kan met lock.app en vereist wel enige knutsel kennis. Momenteel ben ik aan het onderzoeken of ik dit niet via de ifoneguide kan aanbieden, maar ik vrees van niet. Voor de geintresseerden de link naar de engelse uitleg op modmyifone [HOW TO] Lock Applications - Forums at ModMyiFone.com - iPhone | iPod Touch, news, apps, themes. En mocht hij niet bereikbaar zijn hier de quote: Citaat:
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 25-06-08 om 22:39. |
|
|||
|
|||
Ik volg al een tijdje de ontwikkelingen rond de app 'iLox'. Dankzij deze app zou je op een simpele manier je applicaties kunnen beveiligen met een wachtwoord. Helaas komt de app pas over een paar weken uit.
Toch zeker een kijkje waard! Informatie is te vinden op de site van ipodtouchfans. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
paswoord op mail | janmetdeiphonepet | iPhone algemeen | 2 | 10-03-11 12:57 |
iPhone: Extra beveiligen na een jailbreak | jerquin | Jailbreak | 2 | 09-02-11 23:11 |
Kan je je fotos op iphone met wachtwoord beveiligen? | orli | iPhone algemeen | 16 | 28-12-10 18:47 |
Applicaites beveiligen met een wachtwoord | Jamie | Jailbreak apps en thema's | 7 | 01-06-08 23:03 |
|
|