[Cydia] Clippy gaat geld kosten? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na wat te rommelen met mijn iPhone, kwam ik wat bestanden van Clippy ( Clippy - Copy & Paste ) tegen. Zojuist vind ik 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[Cydia] Clippy gaat geld kosten?
Na wat te rommelen met mijn iPhone, kwam ik wat bestanden van Clippy (Clippy - Copy & Paste) tegen.
Zojuist vind ik 2 regeltjes die mij niet bevallen . 1. Clippy Beta has expired 2. Please upgrade Gaat dit betekenen dat er binnenkort voor Clippy betaald moet worden? Ik hoop het niet! Clippy bevalt mij erg goed, maar om er nou voor te gaan betalen? . Anyway, ik zal hem niet snel updaten als ik een update zie.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind zelf hClipboard veel fijner. Dus voor mij maakt het niet uit.
|
|
||||
|
||||
Dat zou jammer zijn. Hoop niet dat hClipboard dan ook geld gaat vragen, want volgens is er geen derde alternatief, of wel?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan je met hclipboard tekst vanuit safari kopieren? Gewoon tekst die op een website staat? Dit gaat namelijk niet met clippy. Voor de rest bevalt clippy mij prima (vooral om een heel smsje te kopieren en doorte sturen)
|
|
|||
|
|||
Je kan alleen kopieren uit stukken waar je ook je keyboard kan gebruiken. Dus niet zomaar tekst uit een site. Maar ik vind het vele malen beter werken dan Clippy. Ook omdat je gekopieerde stukken ook kan bewaren. Erg handig als je vaak een stuk tekst gebruikt of mailadressen en dergelijke.
|
|
||||
|
||||
Vind ik ook, maar het is nog altijd niet mogenlijk om het te gebruiken om vanaf sites te kopieren dus is het nog niet voldoende.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
clippy, copy & paste, cydia, kost binnenkort geld? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gratis prog. gaat geld kosten, geen update meer | lotusdiver | iPhone Apps | 6 | 26-08-09 22:51 |
Hoeveel gaat de 3G iphone kosten? | daanhegman | Archief | 13 | 27-05-08 23:00 |
|
|