[TUT] xGPS - Offline Route ingeven discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie dikwijls de volgende vraag terugkomen: Hoe kan ik offline een route ingeven in xGPS? (opm: upgrade naar laatste versie v xGPS v1.2.6) Daarom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[TUT] xGPS - Offline Route ingeven
Ik zie dikwijls de volgende vraag terugkomen:
Hoe kan ik offline een route ingeven in xGPS? (opm: upgrade naar laatste versie v xGPS v1.2.6) Daarom een kleine tutorial: 1. Download de benodigde kaarten thuis! Instellingen > Kaarten > Download kaarten > Selecteer gebied (bv Vlaanderen/Provincie v Nederland/...) 2. Geef uw bestemming in OP DE CORRECTE MANIER! Vergrootglas > Route > ... Van / Vertrek: Huidige Positie Naar / Bestemming: Straat nummer, Stad Postcode bv: Steenpoort 19, Kortrijk 8500 Deze methode werkt perfect offline, geen 3G verbinding voor nodig. 3. Alternatieve werkwijze: Een adres uit uw adresboek werkt ook perfect, de gegevens worden dan automatisch op de juiste manier ingegeven. Veel succes ! Laatst gewijzigd door Mackjenzie; 17-04-09 om 21:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dankje ;-)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iOS 4.3 tut? | HyperCube | Jailbreak | 3 | 14-01-11 23:23 |
iPhone 3G: Moet iedere keer na opstarten unlock PINcode ingeven | thefreeze | Unlock | 3 | 05-12-10 23:11 |
[tut] KPN en Hi prepay online | borgqueenx | KPN | 31 | 10-07-10 13:48 |
xGPS: Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia | iCulture | iPhone Navigatie | 7 | 07-09-08 14:17 |
|
|