//

NZB via iPhone starten

NZB via iPhone starten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed ik begin bij het begin: Al een tijdje loop ik rond met het volgende idee: Ik heb een servertje staan waar windows 7 op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-01-10, 23:06
Killer_Sam Killer_Sam is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard NZB via iPhone starten

Goed ik begin bij het begin:

Al een tijdje loop ik rond met het volgende idee:

Ik heb een servertje staan waar windows 7 op draait, daarop heb ik altbinz draaien.

Nu wil ik "on the road" nzb's kunnen downloaden die gedownload worden op mijn server thuis.

Nu heb ik 2 artikelen gevonden die hier over gaan:
artikel 1: [Question] [Solved] Automatically send .torrent files back to server - Hackint0sh
artikel 2: How to: Easily start NZB/Torrent downloads from IPhone

Mijn sitatie lijkt hier op maar is lichtelijk verschillend:
1: Ik wil nzb's downloaden
2: Het gaat naar een windows 7 PC

Nu heb ik het volgende gedaan:

ik heb de turial gevolgd van artikel 1 en alles volgens artikel 2 veranderd in nzb.

Maar als ik op het punt kom van
Code:
launchctl load /Library/LaunchDaemons/com.automation.nzbmover.plist

krijg ik de melding:
/Library$ launchctl load /Library/LaunchDaemons/com.automation.nzbmover.plist
launchctl: no plist was returned for: /Library/LaunchDaemons/com.automation.nzbmover.plist
launchctl: no plist was returned for: /Library/LaunchDaemons/com.automation.nzbmover.plist
nothing found to load

Ik ben ingelogd als root, dus ik snap niet wat er fout gaat,

Iemand die mij kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-10, 00:28
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Ik zoek iets soort gelijks...
Of weet iemand hoe je open ftd naar de iphone kan compileren?
  #3  
Oud 20-01-10, 00:06
Killer_Sam Killer_Sam is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Kijk!
iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

Deze denkt met me mee!
Werkt bijna super!
  #4  
Oud 20-01-10, 14:11
Erik26 Erik26 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Thnx voor die laatste link! Ziet er goed uit, gebruik nu nog een ander programma om NZB's binnen te halen. Maar zal me binnenkort eens verdiepen in SABnzbd..
  #5  
Oud 20-01-10, 14:59
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

weet niet of je er iets aan hebt, en het is denk ik niet helemaal wat je zoekt maar ik doe het op deze manier...

Ik log in op mijn thuiscomputer met RDP, hiermee neem ik met remote desktop mijn thuiscomputer over en zoek ik gewoon een NZB op met binsearch en FTD kan ik ook gewon bekijken, met mijn NZB zet ik newsbinpro aan het downloaden..

wat ik al zeg, is waarschijnlijk niet helemaal wat je zoekt maar een prima alternatief
  #6  
Oud 21-01-10, 02:04
Killer_Sam Killer_Sam is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
weet niet of je er iets aan hebt, en het is denk ik niet helemaal wat je zoekt maar ik doe het op deze manier...

Ik log in op mijn thuiscomputer met RDP, hiermee neem ik met remote desktop mijn thuiscomputer over en zoek ik gewoon een NZB op met binsearch en FTD kan ik ook gewon bekijken, met mijn NZB zet ik newsbinpro aan het downloaden..

wat ik al zeg, is waarschijnlijk niet helemaal wat je zoekt maar een prima alternatief
Tja, mij een beetje te omslachtig.
Ik ben me wat meer gaan verdiepen in SABnzbd en ik vind dit toch aardig overzichtelijk... Nu die TimWatcher bezig is met WebSAB werkt dit nog veel vloeiender.
Het is een web app waar je moet inloggen (éénmalig) en dan zoek je NZBindex.nl
Je kan er ook direct downloaden. Tevens heeft hij er nu WOL ingebouwd, echt super handig! Kan je toch je PC uitlaten staan en heb je geen iWOL of iets dergelijks meer nodig.
Enige wat ik nog mis, is een filter (voor minimale MB's ofzo)...
Hoop dat jullie er ook nog wat aan hebben... Het is wel nog een Beta, maar ik heb er hoge verwachtingen van..
  #7  
Oud 21-01-10, 06:07
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Zoiets zocht ik nu ook...Draaide al SABnzbd+ 4.12 op mijn NAS. Heb nu de 5.0.6 Beta erop gezet en de Websab app op mijn iPhone en het werkt Super dat er mensen zijn die het ons makkelijker maken!
  #8  
Oud 21-01-10, 08:57
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Killer_Sam Bekijk bericht
Tja, mij een beetje te omslachtig.
Ik ben me wat meer gaan verdiepen in SABnzbd en ik vind dit toch aardig overzichtelijk... Nu die TimWatcher bezig is met WebSAB werkt dit nog veel vloeiender.
Het is een web app waar je moet inloggen (éénmalig) en dan zoek je NZBindex.nl
Je kan er ook direct downloaden. Tevens heeft hij er nu WOL ingebouwd, echt super handig! Kan je toch je PC uitlaten staan en heb je geen iWOL of iets dergelijks meer nodig.
Enige wat ik nog mis, is een filter (voor minimale MB's ofzo)...
Hoop dat jullie er ook nog wat aan hebben... Het is wel nog een Beta, maar ik heb er hoge verwachtingen van..
ik zal er ook is in verdiepen, het klinkt erg aanlokkelijk
  #9  
Oud 21-01-10, 16:28
Killer_Sam Killer_Sam is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boes40 Bekijk bericht
Zoiets zocht ik nu ook...Draaide al SABnzbd+ 4.12 op mijn NAS. Heb nu de 5.0.6 Beta erop gezet en de Websab app op mijn iPhone en het werkt Super dat er mensen zijn die het ons makkelijker maken!

Ja chill he?!

Als je ff hier kijkt:
iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app!

zie je dat, als je zelf nog suggesties hebt, je lekker mee kan discussiëren... Ik zelf zoek nog naar het filteren en de Logout knop mag van mij op een andere plek...
  #10  
Oud 24-01-10, 10:48
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Wat ook kan...met Sabnzbd+ en een newzbin account, bookmarks toevoegen. Ik heb het net geprobeerd en dat werkt ook goed. Bij SABnzbd+ je newzbin accountnaam+wachtwoord invullen (en bookmarks aanvinken+tijd instellen). Daarna met safari inloggen op je newzbin account, aanvinken wat je zoekt, bookmark aanmaken en that's it...nu wordt je bestand automatisch gedownload door SABnzbd+
  #11  
Oud 24-01-10, 11:56
Timmy Timmy is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Bedankt voor de leuke reacties!! Erg motiverend Zoals jullie misschien al op het SABnzbd+ forum hebben gelezen heb ik komende week inlever week op mijn opleiding, en moet ik nog erg veel doen. Komende week dus waarschijnlijk de hele week geen updates.

EN de zoek functie werkt tijdelijk niet omdat nzbindex down is!
  #12  
Oud 25-01-10, 18:32
Killer_Sam Killer_Sam is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy Bekijk bericht
Bedankt voor de leuke reacties!! Erg motiverend Zoals jullie misschien al op het SABnzbd+ forum hebben gelezen heb ik komende week inlever week op mijn opleiding, en moet ik nog erg veel doen. Komende week dus waarschijnlijk de hele week geen updates.

EN de zoek functie werkt tijdelijk niet omdat nzbindex down is!
Maar gelukkig nu weer wel~!
  #13  
Oud 25-01-10, 23:42
Jonhy Jonhy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Hallo,

Kan iemand mij helpen?
Ik heb problemen met verbinden met server, ook snap ik niet wat ik bij server settings in moet voeren. Wat bedoelen ze met outside IP? Is dat de IP van je iphone? Nadat ik de poort, gebruikersnaam, wachtwoord en API key had ingevoed, maakte ie nog steeds geen verbinding? Wat doe ik verkeerd, wat zie ik over het hoofd??

Alvast bedankt!

Gr. Jonhy
  #14  
Oud 25-01-10, 23:59
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Outside ip is je wan adres welke je krijgt toegewezen door je internet provider. Kan je checken door op Google watismijnip in te tikken.
  #15  
Oud 26-01-10, 00:19
Jonhy Jonhy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Ah oke thnx!!
  #16  
Oud 26-01-10, 22:10
Berendonline Berendonline is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik heb zelf ook Sabnzbd+ gebruikt. Geweldig simpel programma! Je pakt een NZB file die zet je in een mapje, Sabnzbd+ polt op die map en zodra er een nzb inkomt begint hij te downloaden. Zodra de download klaar is gaat hij de .par bestanden controleren en eventueel te herstellen. Daarna gaat hij automatisch de .rar bestanden uitpakken en verwijderd deze na de tijd. Geen omkijken naar dus.
  #17  
Oud 07-02-10, 22:23
Timmy Timmy is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Met een grote smile kan ik Versie 1.0 van WebSAB aankondigen! Hoop verbeteringen, ik zou zeggen, ga hem bekijken!
  #18  
Oud 27-03-10, 15:55
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

Waarom niet gewoon mynzb uit de appstore installeren?

Anyhow... Wat als je een film ofzo wil downloaden, hoe kan je met de iphone de nzb in je sabnzbd krijgen? Ik heb geen account zodat het via sabnzbd kan want je moet een uitnodiging krijgen

Met de iphone is het ook niet mogelijk om bestanden te downloaden anders kon ik die nzb bestandjes wel ftp-en.

Iemand daar een tip voor?
  #19  
Oud 27-03-10, 16:13
Timmy Timmy is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door callous Bekijk bericht
Waarom niet gewoon mynzb uit de appstore installeren?

Anyhow... Wat als je een film ofzo wil downloaden, hoe kan je met de iphone de nzb in je sabnzbd krijgen? Ik heb geen account zodat het via sabnzbd kan want je moet een uitnodiging krijgen

Met de iphone is het ook niet mogelijk om bestanden te downloaden anders kon ik die nzb bestandjes wel ftp-en.

Iemand daar een tip voor?
Omdat mynzb geen volledige NZB search ingebouwd heeft. Dit heeft WebSAB wel. En voor mynzb heb je zo'n account nodig wat per maand geld kost.

Bij WebSAB is het zo, account aan maken, bij je server instellingen je gegevens van je server invullen en je kan via de webapp NZB's toevoegen aan je sabnzbd server.
Ook kun je de status van je server bekijken en items die aan het downloaden zijn handmatig pauzeren en verwijderen.


En dat geheel gratis
  #20  
Oud 27-03-10, 16:53
callous callous is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 84
Standaard

Kan ook allemaal met mynzb, als app ipv webpage en lijkt mij een stuk veiliger omdat mijn prive login niet bij een onbekende opgeslagen staat. Ik heb een nas en dan zou jij met mijn gegevens mijn hele nas kunnen overnemen. En dat gaat niet gebeuren gezegd zonder jou aan te vallen.

Maar heb je ook een antwoord op mijn vraag?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nzb's uploaden via bookmarklet op iphone iphone-bronstijn iPhone Apps 1 21-09-10 09:12
Iphone wilt niet starten :( ! caner iPhone algemeen 1 27-07-10 22:07
Video: Direkt uit nieuwsgroepen iphone-formaat nzb's plukken montefeltro Muziek, foto & video 20 11-02-10 12:20
iPhone 3G: Applicaties starten niet op j.schun iPhone algemeen 30 22-12-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.