SMSD op 1.1.4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) SMSD werkt niet op 1.1.4, graag zou ik deze werkend krijgen aangezien de standaard sms applicatie erg traag reageert. Heeft iemand hier een oplossing voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMSD op 1.1.4
SMSD werkt niet op 1.1.4, graag zou ik deze werkend krijgen aangezien de standaard sms applicatie erg traag reageert. Heeft iemand hier een oplossing voor of is het gewoon afwachten?
Hetzelfde geld voor CALLD, deze gebruikte ik ook veel in 1.1.2 en zou hier nu ook graag weer gebruik van willen maken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SMSD werkt zelfs niet op mijn 1.1.3 Is gewoon afwachten denk ik , ik mis SMSD ook, was best handig.
|
|
||||
|
||||
Juist gelezen op modmyifone, maar zelf nog niet getest.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
ik heb op versie 1.1.3 Isms draaien. Deze vind ik zelf erg prettig en heeft ook een character counter. Ik hoor hier vrij weinig mensen over. Op de link weisms - Google Code staat dat hij nog ongetest is op de 1.1.4. Maar aangezien deze werkte op een 1.1.3 OTB ziphone 2.4 phone (mine) zou je het kunnen proberen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
je hebt gelijk, standaard komen ze in de standaard sms app terecht. Maar ik kan ze zelf ook gewoon lezen in de isms app. Ze staan daar in de inbox.
haha, het is inderdaad een beetje schipperen, maar ik ben aardig tevreden zo. Ik gebruik isms voor het typen en verwijderen van berichten. en gebruik de standaard app voor het lezen in threadvorm. |
|
|||
|
|||
Inmiddels heb ik het werkend gekregen, hoe zou ik graag met jullie willen delen maar weet zo de site niet meer waar ik de nieuwste versie SMSD kon downloaden.
Het bestand welke al op de iPhone stond vervangen door het gedownloade bestand doormiddel van WINSCP en voila! Maar CALLD nog steeds niet werkend |
|
||||
|
||||
Citaat:
1 nadeel bij we-tools, bij het verwijderen van een bericht gaat ie direct terug naar het springboard :? Laatst gewijzigd door Flump; 01-03-08 om 19:27. |
|
|||
|
|||
En aangezien er kennelijk nog maar één (!) persoon een donatie voor iSMS gestuurd heeft misschien een goed moment om een paar euro's die kant op te laten gaan? Is in dollars sowieso meteen een stuk meer...
|
|
|||
|
|||
Inmiddels crasht SMSD weer en krijg ik haar niet meer werkend. Wetools US werkt echter prima
|
|
||||
|
||||
Werkt hier goed, hoewel de weTool-US de applicatie terugspringt naar Springboard zodra je een sms wist.
Laatst gewijzigd door "R"; 03-03-08 om 13:47. |
|
|||
|
|||
ja wetool-us springt naar de sprinboard als ik een sms wis, en SMSD verwijdert de sms wel maar als ik dan in de standaard sms app ga kijken dan staat die sms weer gewoon terug
|
|
|||
|
|||
Heb SMSD geinstaleerd op mijn iphone 1.1.4 en permissions van twee smsd bestanden aangepast naar 0755 en het werkt.
(niets gedaan met directories) |
|
|||
|
|||
SMSD 0.2.3.beta1 werkt onder 1.1.4!
Hey peoplz!
Ook hier werkt SMSD onder FW 1.1.4 perfect, sinds vorige week al. Wat ik nergens bij jullie vind: welke versie gebruiken jullie? De aangereikte versie via Installer (0.2.1)? Hier draait de beta-versie van 0.2.3 met een zelf gemaakte NL vertaling (nl.proj folder) van de software. Zie dus perfect een NL overzicht op een ver-NL-se foon, met veel meer extra features. Kwestie van korte wiki op te stellen: - download de betaversie van Amrut Joshi - SMSD of de versie incl. de nederlandse vertaling hieronder. - scp deze naar de iPhone; doe dit voor alle bestanden op de juiste plaats, net zoals ze zijn ingedeeld in de zipfile. Zorg ervoor dat je de bestanden overzet met rechten '0755' (F5, dan rechten instellen). Dit is belangrijk voor de volgende stap. - SMSD als standaard applicatie (hierdoor komt ipv SMSD 'Tekst' onder SMSD)? Dan moet je een kleine workaround doen:
Enige caveat: bij restoren van je foon ga je op dezelfde werkwijze te werk om de standaard smsapp terug als standaardapp in te stellen door alle schuifschakelaars op "O" te zetten. Enjoy! Alle SMSDcredits of course --> Amrut Joshi -------------- iPhone US BL 3.9, FW 1.1.4, BB 04.04.05_G, BASE, EDGE, SMSD Laatst gewijzigd door thorgal; 24-03-08 om 19:41. Reden: verwarring opklaren rond instellen van rechten, om tweak correct te laten draaien |
|
||||
|
||||
Citaat:
Beetje symbolic hard links aanmaken en de libraries onder root gaan beheren.. Aan dit soort fixes geef ik niet mijn voorkeur, ik wacht wel op een update van de applicatie.
|
||||
|
||||
@Thorgal:
Goed verhaal, werkt keurig lijkt het. Heb jouw wiki even aangepast, je moet nl. de iPhone na de bewerking in TermVT100 wel rebooten, anders blijft de standaard SMS appl. standaard. Laatst gewijzigd door "R"; 06-03-08 om 18:10. |
|
|||
|
|||
Als je het met WinSCP wilt doen moet het comando niet zijn # /Applications/SMSD.app/SMSD maar /Applications/SMSD.app/SMSD
Anders werkt het niet |
|
|||
|
|||
Bij het uitvoeren van het command in Term-vt100 krijg ik een bus error, probeer ik het in WinSCP krijg ik een error 138... iemand?
Laatst gewijzigd door phranq; 09-03-08 om 16:01. |
|
|||
|
|||
kan de standaard sms app. niet gewoon worden uitgebreid? enige wat ik meot hebben in doorsturen en karakter teller... Verder vind ik het prima... Vind het namelijk ook lelijk om 2 sms Apps te hebben staan...
|
|
|||
|
|||
isms
kan iemand mij vertellen welke source dat isms staat
staat blijkbaar niet in de gewone sources groetjes stippel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMSD update | mjay | Jailbreak [archief] | 39 | 29-11-08 21:25 |
SMSD probleem? | rbproject | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-06-08 09:53 |
Smsd op 1.1.3 | rijswijke | Jailbreak apps en thema's | 6 | 01-04-08 19:06 |
SMSD via Ibrickr?! | Jeroenmcrz | Archief | 5 | 03-11-07 15:03 |
|
|