SoftwareUpdate Kan onderdeel niet vinden. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik werk op een Windows Vista Business PC en heb een probleem met Apple's SoftwareUpdate. Ik krijg namelijk telkens als ik het programma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SoftwareUpdate Kan onderdeel niet vinden.
Hallo allemaal,
Ik werk op een Windows Vista Business PC en heb een probleem met Apple's SoftwareUpdate. Ik krijg namelijk telkens als ik het programma wil openen deze melding: Dat die SoftwareUpdateFiles.dll niet gevonden kan worden, maar hij zit gewoon in het mapje en ook vervangen door een nieuwe (gedownload van internet) heeft niet geholpen... Ik weet het echt niet, zeker niet omdat ik een paar minuten daarvoor zelfs nog QuickTime via SoftwareUpdate heb geupdate... Ik hoor graag van jullie, Thomas van der Wolde |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al opgelost, bedankt allemaal, voor niks...
|
|
||||
|
||||
Slotje dan maar...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: "1 onderdeel kan niet worden gesynchroniseerd" | MartijnK | iTunes | 2 | 11-03-12 22:11 |
iPhone: Kan preferenceloader niet vinden..? | Karin1 | Jailbreak | 5 | 07-02-11 10:59 |
Kan Terminal niet vinden | Hamertej | iPhone algemeen | 1 | 02-02-10 09:49 |
Ringtones kan ik niet vinden. | Berrie | Ringtones en Wallpapers | 6 | 18-12-09 17:07 |
Kan mappen niet vinden. | stephenvis | Archief | 0 | 22-11-07 00:18 |
|
|