iPad 2 werkt niet met MacBook G4 discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn MacBook G4 kan niet samen met de iPad 2 en iPhone 4. Ik kan n Ze niet aansluiten op iTunes. Hij geeft een melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 werkt niet met MacBook G4
Mijn MacBook G4 kan niet samen met de iPad 2 en iPhone 4. Ik kan n
Ze niet aansluiten op iTunes. Hij geeft een melding dat je iTunes moet upgraden maar dat kan niet met een G4. Heeft iemand een oplossing of weet iemand een model die dit wel kan die al wat ouder is???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien heeft TS niet de minimale geheugen vereiste in zijn iBook G4 (512MB)?
Standaard werden deze met respectievelijk 128, 256, 512MB geheugen uitgerust (op het moederbord gesoldeerd) Je kunt dan zelf nog optioneel een extra reepje geheugen toevoegen in het memory-slot. En/of TS heeft geen OSX 10.5 op zijn iBook geïnstalleerd? |
|
|||
|
|||
Ola, ik ben technisch gezien een leek op het gebied van Apple. Ppc G4 zegt mij niks. Wat is het???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd. Hij geeft de melding ; Openen mislukt install iTunes.pkg kan niet worden geopend. Voor dit pakket is Mac Os 10.5 vereist
.?? Enig idee wat ik nu kan proberen? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bestanden delen met ipad of macbook | zimmie | iPhone algemeen | 3 | 12-10-11 14:02 |
iPad niet herkent door pc of macbook | Virus | iPad algemeen | 15 | 29-03-11 15:47 |
iPad dock werkt niet, gewoon met kabel wel. | stef007 | iPad algemeen | 3 | 11-12-10 20:09 |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
Mac OS X: Nieuw macbook pro en wil niet met itunes synchroniseren | Pdeb1993 | iTunes | 3 | 01-07-09 21:07 |
|
|