agenda iphone ook beschikbaar op pc + auto.sync. mogelijk?? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) geen idee of dit op het juiste onderdeel is geplaatst... Hetgeen ik graag en duidelijk zou te weten komen is; kan je op PC ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda iphone ook beschikbaar op pc + auto.sync. mogelijk??
geen idee of dit op het juiste onderdeel is geplaatst...
Hetgeen ik graag en duidelijk zou te weten komen is; kan je op PC ook de agenda aanvullen van een iphone, dezelfde agenda of kan dit via itunes of andere?? Indien dat mogelijk zou zijn veronderstel ik dat een constante synchronisatie mogelijk is tss beide apparaten (pc/iphone/ipad) hetzij via kabel / icloud... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het met mn gmail account gedaan. Mail, agenda en contactpersonen worden helemaal automatisch gesynct. Voordeel is dat je er nu altijd bij kan ook als je pc in de fik vliegt.
Ook als je foon in de fik vliegt zet je het op deze manier weer compleet op je nieuwe. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je stelt gmail in via exchange op je iphone. Daarna kun je op de pc met je brouwser in je agenda, mail en contactpersonen komen. Niks geen 1cloud, dit werkt rechtstreeks. Wel eerst een gmail account aanmaken op de pc he.
Aangezien mail imap ondersteund werk je dan in feite altijd op hun server. In Gmail kun je ook andere accounts importeren en daarmee dan gewoon doorwerken alsof dr niks is veranderd. |
|
||||
|
||||
Omdat je hier eerder ook al een topic over heb gestart kan er hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
Iphone in de auto inbouwen(ook BMW) | truckdiver | iPhone algemeen | 2 | 15-02-08 14:12 |
|
|