toetsenbord van iMac discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn toetsenbord maakt soms niet meteen verbinding met mijn iMac en soms duurt het soms wat langer. is hier iets aan te doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toetsenbord van iMac
mijn toetsenbord maakt soms niet meteen verbinding met mijn iMac en soms duurt het soms wat langer. is hier iets aan te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar kunnen veel redenen voor zijn. Maar omdat dit een generiek OS X probleem is en niets te maken heeft met iOS en iDevices mag ik daar geen ondersteuning voor geven.
Je kan beter naar een goed Mac-forum gaan zoals Welkom bij MacFreak® - Alles over Apple, Mac, iPod, iPhone en iPad ik zal dan daar op jouw vraag antwoorden. Succes gewenst |
Labels |
imac, iphone, toetsenbord, verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchroniseren van foto's van Imac naar Ipad2 | tijdmiljonair | iTunes | 2 | 28-09-11 21:20 |
Probleem sync. foto's van iMac naar iPhone | ikkedus | Muziek, foto & video | 2 | 17-07-11 13:35 |
boeken ipad 2 van PC naar IMAC | jaapdrenthen | iPad algemeen | 1 | 13-06-11 19:17 |
Groepen in Adresboek van Imac naar iPhone | iCo | Desktop-applicaties | 0 | 25-09-10 13:49 |
Mac OS X: iTunes van Win XP naar iMAC | JohnO | iTunes | 0 | 17-09-10 11:32 |
|
|