Probleem sync. foto's van iMac naar iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden Mijn iPhone deed raar, schoot telkens als ik iets aan het doen was terug naar het eindscherm. Heb hem daarna schoon geinstalleerd, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem sync. foto's van iMac naar iPhone
Hallo forumleden
Mijn iPhone deed raar, schoot telkens als ik iets aan het doen was terug naar het eindscherm. Heb hem daarna schoon geinstalleerd, maar na afloop kon ik geen foto's downloaden / synchroniseren. Kreeg de melding, "de iPhone 'iPhone van Harry de Beer kan niet worden gesynchroniseerd. Het vereiste bestand is niet gevonden." Daarna opnieuw geinstalleerd vanaf een backup, kon weer geen foto's van mijn iMac naar mijn iPhone laden. Hetzelfde bericht. Weet iemand raad Bij voorbaat bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb met spotlight iPod photo cache gezocht omdat ik hem niet op de beschreven manier kon vinden. Ook iPhoto library kon ik niet vinden, noch in de homemap, noch in spotlight.
iPod photo cache was leeg . Weet het even niet meer. Niet computer technisch aangelegd, vrees ik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Adresboek synchroniseert niet volledig van Imac naar Iphone 4 | Bifi | iTunes | 0 | 16-01-11 12:47 |
Sync probleem: alleen van outlook naar iPhone | Michiel C | iTunes | 12 | 11-10-10 15:13 |
Groepen in Adresboek van Imac naar iPhone | iCo | Desktop-applicaties | 0 | 25-09-10 13:49 |
Mac OS X: iTunes van Win XP naar iMAC | JohnO | iTunes | 0 | 17-09-10 11:32 |
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone | koom11 | Muziek, foto & video | 0 | 20-08-10 14:38 |
|
|