//

Iphone en Muziek

Iphone en Muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriend heeft een Iphone aangeschaft. Nu wil hij muziek op zijn Iphone zetten. Het is al gelukt om via Itunes de muziek van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-11, 21:24
Shovelbro Shovelbro is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Question Iphone en Muziek

Mijn vriend heeft een Iphone aangeschaft. Nu wil hij muziek op zijn Iphone zetten. Het is al gelukt om via Itunes de muziek van de pc op Itunes te zetten. Nu zijn we al een paar uur bezig om te kijken hoe we die muziek van Itunes op de Iphone krijgen. Synchroniseren wordt in de handleiding aangegeven, maar dan gebeurt er niets!! We hebben de iphone al meerdere malen los- en vastgekoppeld, maar hij geeft geen sjoege. Iemand de gouden tip misschien???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-11, 12:19
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Je kan de nummers die je op de iPhone wil hebben gewoon naar de iPhone slepen in iTunes.
  #3  
Oud 17-07-11, 15:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shovelbro Bekijk bericht
Mijn vriend heeft een Iphone aangeschaft. Nu wil hij muziek op zijn Iphone zetten. Het is al gelukt om via Itunes de muziek van de pc op Itunes te zetten. Nu zijn we al een paar uur bezig om te kijken hoe we die muziek van Itunes op de Iphone krijgen. Synchroniseren wordt in de handleiding aangegeven, maar dan gebeurt er niets!! We hebben de iphone al meerdere malen los- en vastgekoppeld, maar hij geeft geen sjoege. Iemand de gouden tip misschien???
Je hebt verschillende manieren maar ik gebruik altijd de duidelijkste en makkelijkste manier; stap voor stap volgen;

1)Linksboven in je itunes zie je bestand staan ja? Je klikt daar op en dan zal je zien staan; nieuwe afspeellijst en daar klik je op, dan ga je een map links onderaan zien staan onder onlangs toegevoegd enz....je kan die map zelf een naam geven.

2) Je gaat dan eerst linksboven naar bibliotheek en gaat naar muziek en daar versleep je de songs zo naar dat mapje onderaan, als je ze allemaal wil, dan kan je dat wel in ene keer doen he. Je houd op je toestenbord een knop in, bij mij staat deze onder shift lock en dan word dat blauw opgelicht, zo kan je van de 1ste song naar je laatste gaan zodat ze allemaal blauw opgelicht staan en zo kan je deze allemaal in ene keer verslepen naar je mapje onderaan (ik ben de naam vergeten hoe ze die knop noemen,sorry).

3)Als je je iphone dan aangesloten hebt dan ga je naar je device en dan synchroniseren, het kan ook wel zijn dan je eerst toepassen ofzo moet klikken, tis al een tijdje geleden ikzelf nog eens herbegonnen ben .
Maar het wijst zichzelf uit.

Gebeurt het dan toch nog altijd de songs er niet opstaan op je iphone, check je gewoon of je map staat aangevinkt.
Je gaat daarvoor naar device en klikt dan boven aan op muziek en dan ga je onderaan je map zien staan bij afspeellijsten; als deze niet zou aangevinkt staan dan moet je deze aanvinken en toepassen nemen of synchen en klaar is kees, echt moeilijk is het niet.

Soms gebeurt het ook dat er songs bij zijn die er toch niet instaan ondanks deze in je mapje staan, je kan altijd eens kijken of je deze apart kan aanvinken en je moet ook terug naar je device klikken in itunes en dan muziek nemen en dan bij artiesten gaan kijken en daar dan de song aanklikken die er niet zou instaan, dan terug synchen of toepassen nemen en klaar is kees, dan zou de song er moeten instaan.
Reageren

Labels
iphone, itunes, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" Robin-m Muziek, foto & video 0 16-05-10 12:48
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 15:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59
Windows: muziek op me iphone passie iTunes 6 14-08-08 06:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.