Wisselvallig netwerkprinter probleem met macbook. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heb ik een probleem met mijn printer. Het is een netwerk printer die dmv een utp kabel op de router zit aangesloten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wisselvallig netwerkprinter probleem met macbook.
Hallo,
Sinds kort heb ik een probleem met mijn printer. Het is een netwerk printer die dmv een utp kabel op de router zit aangesloten. Zo kunnen alle computers in het (Wi-Fi) netwerk printen via 1 printer. Deze printer heeft een vast ip adres. Er veranderd niks aan de instellingen, die blijven altijd gelijk. Alle computers kunnen zonder problemen printer. Behalve mijn macbook pro. Het vreemde is, dat ik net een verslag uitprint. En er nog een wil printen, maar dit kan niet. Ineens uit het niets is daar: communicatiefout! Ik begrijp er niks van, ik heb nergens aangezeten (een ander word document geopend). Zie screenshot. Welke held kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit probleem valt volledig buiten het bestek van dit forum, echt waar
Ga naar een goed Mac-forum zoals Welkom bij MacFreak® - Alles over Apple, Mac, iPod, iPhone en iPad en zoek daar met het zoekbegrip "Bonjour printer". Alternatief kan je ook op dit forum eens zoeken met het zoekbgerip "Bonjour" of "mDNSResponder". Succes gewenst |
|
||||
|
||||
En daarom hier een slotje.
|
||||
|
||||
Aangezien dit hier niet echt een Mac forum is zet ik dan hier ook maar een slotje
|
Labels |
macbook, netwerk, osx, printer, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Macbook Pro MiniPort To HDMI (geluid/audio probleem) | IWantMusic | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-12 21:26 |
synchroniseren met macbook | bctm | iPhone algemeen | 0 | 19-11-10 16:15 |
Macbook pro accu probleem ? | Destiny | Chat en geruchten | 22 | 17-06-08 18:09 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
Mac OS X: probleem met internetdeling Macbook | herbie65 | Desktop-applicaties | 8 | 10-02-08 22:44 |
|
|