iPhone en word en excel discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone gebruikers. Kan ik op mijn iPhone Word en Excel bestanden openen en bewerken. Alvast bedankt. Wilfried...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone en word en excel
Beste iPhone gebruikers.
Kan ik op mijn iPhone Word en Excel bestanden openen en bewerken. Alvast bedankt. Wilfried |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wildeyes van databinge. Met dit programma worden de files geopend in safari en kan je ze dus lezen. |
|
|||
|
|||
ok bedankt voor de info
Groetjes Wilfried |
|
||||
|
||||
voor exel te openen moet je toch geen ander programma hebben?
in mail toch niet,ik ontvang regelmatig exelbestanden die ik direct kan openen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kan je ook 'offline' word, exel en/of pdf bestanden bekijken?
|
|
||||
|
||||
als je je mails hebt opgehaald voordien wel
die blijven dan in je inbox staan |
|
|||
|
|||
Als ik offline werk: de tekst van de mail blijft in de mail staan maar de bijlage niet. Weet iemand hier iets voor? De bijlage lijkt alleen beschikbaar als je op edge of Wi-Fi zit.
|
|
||||
|
||||
bij mij lukt het toch,je moet al wel eerst je bijlage een keer geopend hebben gehad als je online bent
juist geprobeerd,eerst geopend online,dan Wi-Fi uitgezet met bossprefs ,mail terug geopend en bijlage bekeken zonder probleem(exel file) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma om word en excel te openen vanuit de webbrowser | gunnie | iPhone Apps | 0 | 03-02-11 12:46 |
Excel/Word in mail ontvangen | RvR | iPhone Apps | 9 | 14-02-10 13:40 |
App om word/excel/pp/pdf etc bestanden op iphone te krijgen | Magger | iPhone Apps | 16 | 18-10-09 15:20 |
Excel op de iPhone | apotheosis | iPhone Apps | 4 | 17-03-09 10:37 |
Word en Excel files op de iPhone | Boy van Baal | Archief | 7 | 09-01-08 14:32 |
|
|