iPod touch laat computer vastlopen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer als ik mijn ipod touch (4g) aansluit op mijn computer wordt mijn computer en itunes langzamer, ook als itunes niet geopend is wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod touch laat computer vastlopen
Elke keer als ik mijn ipod touch (4g) aansluit op mijn computer wordt mijn computer en itunes langzamer, ook als itunes niet geopend is wordt hij langzamer
Ik denk dat de boosdoener bonjour is want als bonjour uit staat werkt alles wel maar kan ik niks met mijn ipod |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat had ik ook al ontdekt. Maar volgens mij ligt het probleem eerder aan iTunesHelper.exe die automatisch mee opent met iTunes. Als je die via taakbeheer afsluit gaat alles weer een pak sneller.
Uiteindelijk komt het erop neer dat iTunes op Windows op niets trekt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat heb ik bij mijn Windowsvrienden verholpen door het ding met msconfig uit te vinken. /offtopic/ En in OS X staat iTunesHelper gewoon te slapen tot hij gebruikt wordt. /ontopic/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPod touch 2g laat niet op | tomk94 | iPhone algemeen | 1 | 01-07-10 11:00 |
AppTapp Installer laat iPhone vastlopen | Bartje | Archief | 1 | 08-02-08 20:40 |
|
|